פתחו יומנים: לוח המשחקים המלא של ליגת האלופות והליגה האירופית

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

בספרד נחשפו כל התאריכים עד לגמר - התמודדויות כפולות עם משחקי בית וחוץ לאל קהל כמובן. הליגה האירופית חוזרת כבר ב-2/3 באוגוסט עם שני משחקי שמינית הגמר הנותרים

(גודל טקסט)

בימים כתקנם, הימים האלה של חודש מאי הם "ימים של אליפות", שלבי ההכרעה של העונה. הפעם, מגיפת הקורונה הביאה לפגרה כפויה של הכדורגל העולמי. ברחבי אירופה מצפים בכיליון עיניים לחזרת הליגות המקומיות הגדולות, כשהמפעלים האירופאים יחודשו בסיומן. וכעת יש למה לחכות – פתחו יומנים. לאחר שנשיא ליון ז'אן מישל אולאס חשף אתמול (שבת) שגומלין שמינית הגמר בין יובנטוס וליון ייערך בשבעה באוגוסט, בספרד פרסמו את לוח המשחקים המלא עד לסיום העונה.

כזכור, לא פחות מארבעה משחקים של גומלין שמינית הגמר טרם התקיימו. באותו היום תארח מנצ'סטר סיטי את ריאל מדריד, לה יתרון 1:2 מהניצחון בסנטיאגו ברנבאו. למחרת, בשמונה באוגוסט, באיירן מינכן תפגוש את צ'לסי אחרי 0:3 במשחק הראשון, וברצלונה ונאפולי ייפגשו בקאמפ נואו לאחר 1:1 באיטליה. כמובן שהמשחקים ייערכו ללא קהל.
 
 
היו פרסומים על כך שהפורמט של המפעל ישתנה לאור הקשיים בחידוש העונה אך ההתמודדויות ימשיכו בתבנית המוכרת של שני משחקים – בית וחוץ. ב-11-12 באוגוסט ייערך המשחק הראשון של רבע הגמר (פריז סן ז'רמן, אתלטיקו מדריד, לייפציג ואטלאנטה הבטיחו את מקומן), והגומלין ב-14-15 באוגוסט.

גריזמן חוגג נגד נאפולי. יש תאריך לגומלין ( FILIPPO MONTEFORTE / Contributor)

 
 
המשחקים הראשונים של חצי הגמר ייערכו בימי שני-שלישי בהתאמה כבר ב-18-19 באוגוסט, הגומלין ב-21-22 באוגוסט והגמר הגדול באיסטנבול ב-29 באוגוסט. לוח זמנים צפוף שיאתגר את הקבוצות וייתכן ויורשו חמישה חילופים במשחק.

ומה לגבי הליגה האירופית? (שידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1) מתחילים אפילו יותר מוקדם. בתאריכים השניים והשלושה באוגוסט יושלמו משחקי שמינית הגמר הראשונים בין סביליה ורומא, שתיים מהפייבוריטיות לזכייה במפעל, וכן אינטר שתפגוש את חטאפה שהדהימה את אייאקס. משחקי הגומלין ייערך כבר בשישה באוגוסט. מנצ'סטר יונייטד כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא למעשה עם 0:5 על לאסק.
 
 
בתאריך העשרה באוגוסט ייערך המשחק הראשון של שלב רבע הגמר והגומלין כעבור שלושה ימים. חצי הגמר יתרחש ב-17 באוגוסט והגומלין ב-20 באוגוסט. הגמר הגדול ייערך כעבור שבוע, ה-27 באוגוסט, בפולין.
 

חטאפה מדיחה את אייאקס. אינטר חוששת מפניה? (JOHN THYS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי