שחקן המפתח, המערך המסתמן ושחקן הרכש שמכבי חיפה חייבת להחתים

play
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
כל גול בצבע: צפו ב-1:4 המותח של מכבי חיפה על שריף טירספול 05:54

חסרונו של שרי ("אם סבע לא ייכנס לחלל זו תהיה בעיה"), הלקח של דגו ("הכוח של הקבוצה הוא בחלק הקדמי") וסגנון המשחק המסתמן. אורי אוזן מנתח את יחסי הכוחות לפני המשחק בסלובקיה (21:30, ספורט3)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תתארח הערב (רביעי ב-21:30, ישיר בספורט3) אצל סלובן ברטיסלבה הסלובקית במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, ותקווה להשיג תוצאה טובה שתעביר את ההכרעה לגומלין בסמי עופר. אורי אוזן, פרשן ספורט1, עלה לשידור בתוכנית הספורט של FM103 וניתח את יחסי הכוחות בהיעדר הכוכב צ'ארון שרי.

אוזן ניתח: "למכבי חיפה יש הרבה מסקנות להסיק מהמשחק הראשון בטירספול. שריף וסלובן קבוצות שונות, אבל הן באותה רמה. מכבי חיפה פתחה במשחק במולדובה עם שלושה בלמים ושני קשרים הגנתיים, אבל הפעם אני חושב שזה יהיה קצת שונה, כי הכוח שלה הוא בחלק הקדמי. היא תקווה ליכולת משופרת מדיא סבע, כי ראינו כמה שרי היה משמעותי בניצחון 1:4 על שריף. שרי מאוד מאוד דומיננטי, גם מבחינת האישיות שלו, לרוב זה לטובה אבל לפעמים זה קצת גוזל ממישהו אחר. אולי סבע, שתמיד לוקח לו זמן להיכנס לעניינים, ייראה שהתפנה מקום וייכנס לחלל. אם זה לא יקרה, אני חושב שחיפה תהיה בבעיה".

ייכנס לנעליים הגדולות? דיא סבע | מאור אלקסלסי

אוזן החמיא לשרי: "וואו, המשחק האחרון שלו מול שריף, הרבה זמן לא ראיתי תצוגה כזו של שחקן. אמרתי בשידור שלדעתי הוא הגיע ל-15 ק"מ. טעיתי, הוא רץ כמעט 16 ק"מ. מרחק זה בדרך כלל נתון פחות חשוב בכדורגל, אבל הוא עשה הכל על המגרש – כיסה שטחים והיה נראה הכי רענן מכולם בגיל 35. הוא היה מדהים ואחראי לעלייה. סבע הוא המפתח. אני מניח שבניגוד למשחק במולדובה חיפה תשחק על מעברים. סלובן זו קבוצה שרוצה להיות דומיננטית. יש לה שני שחקנים מנוסים ומאמן מנוסה, וזה לא הולך להיות משחק קל, אבל צריך להיות כנים – זו הגרלה נוחה שמכבי חיפה יכולה וצריכה לעבור".

על המערך: "אני מניח שמכבי חיפה לא תעלה עם שלישיית בלמים, זו שיטה שפחות הולמת אותה. היא מקבלת בחזרה את קורנו, שהוא שחקן שאין לו תחליף ואני מקווה שהיא תצליח להוציא תוצאה טובה ואולי גם להבקיע שער. אני מניח שמכבי חיפה תביא קשר אחורי, ואני מקווה בשבילה שהיא תעבור את השלב הזה ותצרף אותו לפני השלב הבא, כי יאנג בויז זו כבר באמת משוכה שחיפה תצטרך עוד אקסטרה בשביל לעבור אותה".

האזינו לדברים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי