Sport1 Banner

דיווח: מנצ'סטר סיטי תארח את ריאל מדריד באיתיחאד

ז'סוס כובש מול ריאל בברנבאו | David Ramos/Getty Images

בשישי אופ"א תכריע היכן ישוחקו ארבעת משחקי הגומלין של שמינית הגמר. לפי "אס", הארגון, שהעדיף את פורטוגל, נכנע ללחץ של פפ וסיטי ושל ברצלונה לארח במגרשם הביתי את הגומלין. וגם: מי הקבוצות שינוחו הכי הרבה?

(גודל טקסט)

שלוש הליגות הגדולות, הפרמיירליג, לה-ליגה והסרייה א' עדיין בעיצומן ויסתיימו רק בסוף החודש, אך בכל אירופה ממתינים בקוצר רוח להכרעה של אופ"א לגבי ליגת האלופות. כזכור, ארבעה משחקי גומלין שמינית הגמר טרם נערכו. ביום שישי אופ"א תפרסם את התאריכים הסופיים ובעיקר היכן ייערכו המשחקים.

לפי "אס", באופ"א העדיפו לקיים כבר את משחקי הגומלין בפורוטוגל, כלומר במגרש נייטראלי ואף ביקשו מפורטו וגימארייש לשריין את האצטדיונים שלהם, בין היתר כדי להימנע מסיבוכים שונים של נגיף הקורונה, אך הרעיון עלה בתוהו. הקבוצות הגדולות הפעילו לחץ גדול בעניין. פורטוגל תסתפק בלארח את טורניר שמונה הגדולות.

נטען כי פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי הפעילו לחץ גדול לשחק באצטדיון האיתיחאד אחרי המקדמה מהסנטיאגו ברנבאו בדמות ניצחון 1:2. המאמן חשש מהכושר הטוב בו מצויה ריאל מדריד מאז החזרה מהפגרה. ברצלונה שסיימה בתיקו 1:1 נגד נאפולי באיטליה לחצה לארח את משחק הגומלין בקאמפ נואו למען הרוח הספורטיבית. מעבר לכך, יובנטוס תנסה למחוק את הפיגור 1:0 מליון כשתפגוש את הצרפתים בטורינו. באיירן מינכן הדאבליסטית הטרייה תארח את צ'לסי בגרמניה אחרי 0:3 קל במשחק הראשון בלונדון. בעוד הליגה האנגלית תסתיים ב-26 בחודש, הרי שהליגה הספרדית תגיע לקיצה שבוע קודם לכן, ולאתלטיקו מדריד שלא צריכה משחק גומלין תהיה הפסקה ארוכה. לקבוצות האיטלקיות יהיה פחות זמן למנוחה שכן הסרייה א' תסתיים בשניים באוגוסט.

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו נגד ליון. הגומלין ייערך בטורינו | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

רבע גמר ליגת האלופות ישוחקו בין 12 ו-15 באוגוסט. חצי הגמר ייערכו ב-18 וה-19 בחודש הבא והגמר הגדול ישחק באצטדיון "האור" בליסבון ב-23 באוגוסט. כל המשחקים ייערכו בשעה 22:00 (שעון ישראל) בדלתיים סגורות כמובן.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי