סטיין מתכנן לשנות את התפקיד של מסי בליגת האלופות

קיקה סטיין, ליאו מסי
קיקה סטיין, ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

המאמן ניתח את משחקי הקבוצה והחליט שהקפטן ישחק קרוב יותר לשער במטרה לנצל את יכולת הכיבוש שלו. פוץ' ודה יונג עשויים לפתוח בהרכב כדי לעזור לו. וגם: בתקשורת סיכמו את תקופתו של ארתור

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעוד תשעה ימים תארח ברצלונה את נאפולי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. במועדון מתכוננים במרץ לקראת המשחק. ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שהמאמן קיקה סטיין המשיך לנתח את כל משחקי הקבוצה שלו מאז הגיע לקאמפ נואו והגיע למסקנה ברורה שיכולה לשנות את העונה של הקבוצה.

ליאו מסי כמובן יהיה שחקן המפתח והעונה הוא שבר שיא בישולים, אך מצד שני המאמן לא אוהב את זה שהקפטן יורד אחורה ועוזר ביצירת המצבים כשהמשחק של הקבוצה תקוע. סטיין רוצה שמסי ישחק קרוב יותר לשער כי הוא יודע שיכולת ההבקעה שלו היא קריטית. "ליאו מאבד חלק מכוחו כשהוא יורד לאחור. הוא פחות נמצא באיזור המסוכן ומאבד חלק מהרעננות שלו", נכתב.

יש עוד זמן רב עד למשחק אך ההערכות הן שריקי פוץ' שהיה מהשחקנים הבולטים בקבוצה בסיום העונה, יפתח לצידו של פרנקי דה יונג כששניהם שחקנים יוזמים. שניהם יוכלו להקל על מסי את המלאכה. העונה כבש מסי שני שערים בלבד במפעל, הנתון הכי גרוע שלו מאז 2006/07, אם כי רשם רק שש הופעות. אשתקד הוא סיים כמלך השערים בליגת האלופות עם לא פחות מ-12 שערים. הקפטן כבר נמצא במוטיבציית שיא.

עוד בבארסה, בתקשורת החלו לסכם את תקופתו הקצרה של ארתור במועדון. "הנטל העיקרי היה הפציעות", נכתב על הקשר שסבל מ-11 כאלו. הוא היה בחופשה מאולצת 135 ימים והחמיץ לא פחות מ-24 משחקים. העונה הוא דווקא בא יותר לידי ביטוי במספרים עם ארבעה שערים וארבעה בישולים ב-1,541 דקות שהתפזרו על פני 28 משחקים. הוא שיחק 72 פעמים במדי הקבוצה והשלים רק ב-11 מהם 90 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי