בארסה תשוב ל-4:3:3, ברתומיאו: "לאוטרו? לאחר הצ'מפיונס נבדוק"

מסי, סוארס וגריזמן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

סטיין שקל מערך של שלושה בלמים אך לאור כשירותו של גריזמן והחשש לשנות שיטה, ימשיך במסורת. הנשיא לא שולל את צירופו של חלוץ אינטר והתייחס גם לטר שטגן. ועוד: הרקורד של מסי נגד האיטלקיות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעוד יומיים תארח ברצלונה את נאפולי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות לאחר תיקו 1:1 באיטליה במשחק הראשון. למאמן קיקה סטיין, כך לפי התקשורת הספרדית, היו לא מעט התלבטויות לגבי השיטה וההרכב, ואף שיטת שלושת הבלמים הוזכרה. אולם הבוקר (חמישי) נכתב כי בארסה תמשיך במערך 4:3:3 הכה מוכר וידוע.

"זו ההתקפה", נכתב בשער עיתון "ספורט" הבוקר. אנטואן גריזמן שכבש את שער החוץ היקר באיטליה והתאושש מפציעה, יפתח לצידם של לואיס סוארס וליאו מסי. "המאמן לא רוצה להמר על תוצאה כזו. הוא שקל מערך אחר אם גריזמן לא היה חוזר בזמן אך חזר בו". עוד נטען כי המאמן דרש משחקניו לפתוח חזק ולהציג משחק טוב שיגדיל את ההערכה העצמית והביטחון של הקבוצה.

עוד נכתב כי בבארסה אופטימיים מסיבה ברורה – 12 שנים ברציפות הקבוצה צלחה את שלב שמינית הגמר. ההדחה האחרונה הייתה ב-2006/07, אז נכנעו 2:1 לליברפול בקאמפ נואו כשניצחון 0:1 באנפילד לא עזר.

שער עיתון "ספורט". חוד ההתקפה של בארסה | צילום מסך: "ספורט"

בכלי התקשורת הקדישו כתבה מיוחדת לרקורד של הקפטן מסי נגד האיטלקיות. לארגנטינאי יש עשרה שערים נגד יריבות איטלקיות בקאמפ נואו. יחד עם שני שערים שהבקיע במשחקי החוץ, יש לו 12 שערים נגד יריבות מהסרייה א'. רק האנגליות (26) והגרמניות (17) ספגו ממנו יותר. הוא כבש שמונה שערים נגד מילאן, שניים נגד יובנטוס ושניים נגד רומא.

בינתיים, הנשיא ג'וזף ברתומיאו הביע את מורת רוחו על ההתבטאויות של נשי נאפולי לפיהן מסוכן לקיים את המשחק בקאמפ נואו לאור העלייה בתחלואה בספרד. "אני לא חולק על דבריו, יש לו את הסיבות שלו, אבל אני חושב שהגיוני שהאחריות שלנו תהיה שהדברים יחזרו לנורמליות. ובהקשר הספורט, הנורמליות היא שהקבוצות משחקות במגרשן הביתי. הודעות מפחידות כמו שלו אינן תורמות ולא נכונות. אופ"א מנסה לשמור על הספורטיביות עד כמה שאפשר בהתאם למגבלות. אני כמובן מסכים שהגמר צריך להיערך בליסבון".

"מהתחלה חשבנו שהגומלין ישוחק כאן אצלנו, זה היה מאוד מוזר אם זה לא היה קורה. המצב השתפר בברצלונה ובקטלוניה, המגיפה נחלשת. אנחנו חובשים מסיכה ושומרים על ההיגיינה". ברתומיאו התייחס לסיום לעניין המשחק הובדד: "אני מאוד אוהב את הפורמט המסורתי של המשחק הכפול אבל המגיפה שינתה את התוכניות והגענו לדרך הביצוע הטובה ביותר עבור כל הקבוצות".

כמו כן הוא התייחס למספר נושאים בוערים בקבוצה: "טר שטגן? הוא יחדש את החוזה שלו, כן או כן, אלה האפשרויות". על לאוטרו אמר: "נשוחח עם אינטר שוב אחרי שליגת האלופות תסתיים".

קאמפ נואו
אצטדיון קאמפ נואו | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי