סטיין: "באיירן נפלאים, אבל גם אנחנו", ספרד משתחווה למסי

ליאו מסי. בספרד משתחווים | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

ברצלונה מאושרת אחרי ההעפלה לרבע הגמר בפעם ה-13 ברציפות, המאמן: "זה הסגנון שלנו". על הקפטן נכתב: "הוביל לליסבון וכבש את אחד משערי העונה". סוארס הודה: "היה חשש". ארתור הגיע למגרש אך לא הורשה להיכנס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

גם בעונה לא פשוטה עבורה ברצלונה שמרה על המסורת המוצלחת שלה. הקבוצה של ליאו מסי העפילה אתמול (שבת) לרבע גמר ליגת האלופות בפעם ה-13 ברציפות, רקורד שאין לאף קבוצה אחרת, לאחר שגברה 1:3 על נאפולי בגומלין, וכעת היא רחוקה שלושה משחקים מהגביע שחמק ממנה שוב ושוב מאז 2015. היריבה הבאה תהיה באיירן מינכן, ממנה יש לה זכרונות נעימים מעונת הטרבל האחרונה, כשניצחה 0:3 בחצי הגמר במשחק בו מסי כבש את השער הבלתי נשכח אחרי שהתעלל על ג'רום בואטנג. מעבר לכך, בארסה היא שיאנית ההופעות במעמד רבע הגמר בצוותא עם ריאל מדריד. מסי, אנטואן גריזמן ונלסון סמדו התחמקו מכרטיסים צהובים שהיו מונעים מהם להיעדר נגד באיירן.

"לרבע הגמר! בארסה תהיה בליסבון בטורניר שמונה האחרונות", נכתב בשער "ספורט" על רקע תמונה של מסי הצוהל. "למרות שסבלה בדקות הראשונות, בארסה שרדה נגד נאפולי והכריעה את המשחק עד המחצית". ב"מונדו דפורטיבו פרגנו לקפטן כמובן – "מסי מוביל לליסבון!", נכתב בכותרת העיתון. "בארסה אישרה את מקומה בליסבון עם ניצחון שלעתים היה מבריק מאוד ולעתים ממש סבל. מסי שוב היה ענק וכבש את אחד השערים הגדולים במפעל".

מה שאולי צינן חלק מההתלהבות בברצלונה זו התקרית עם ארתור, הקשר שכזכור פתח בשביתה נגד המועדון, ולפי דיווחים הגיע לאצטדיון קאמפ נואו ולא הורשה להיכנס. "אין לי מה לומר על כך כך", הגיב המאמן סטיין בהתייחסות לאירועים.

על המשחק עצמו: "אני מרוצה מהמשחק שלנו כי ראיתי כדורגל שמזוהה מאוד עם המועדון. זה מה שחיפשנו, לעשות צעד ראשון מהיר ושהשחקנים יהיו עם התלהבות. הדקות הראשונות היו לא קלות, היה עלינו להגן בעוצמה רבה נגד יריבה חזקה אך התגברנו על זה ושלטנו במשחק".

על היריבה באיירן: "כל היריבות חזקות, זה יהיה משחק מאוד מסובך. נכון שהם ניצחו את צ'לסי בצמד המפגשים בצורה משכנעת, אבל גם אנחנו טובים. אני בטוח שנראה משחק טוב נגד באיירן ושנוכל לעבור".

על מצבו של פיזי שספק בעיטה מקאלידו קוליבאלי: "הוא מרגיש טוב, זו הייתה מכה חזקה שמצריכה טיפול. אני לא חושב שיש בעיה".

לואיס סוארס: "זה בדיוק מה שרצינו, עברו שבועיים מאז סיום הליגה והתכונן למשחק הזה במשך כל התקופה הזו. הכי חשוב שעברנו הלאה ויש לנו כמה ימים להתכונן לבאיירן. נאפולי מייצרת הרבה הזדמנויות, היה פחד בהתחלה אך למזלנו הם לא כבשו ואז הגיע השער שלנו. ככל שעברו הדקות התחלנו לייצר עוד ועוד מצבים. עלינו ליתרון מבטיח של 1:3 אבל השער שספגנו מעט הלחיץ אותנו. ידענו שהם הולכים ללחוץ אך עמדנו בזה. אנחנו יותר מרוצים מהמחצית הראשונה בהשוואה לשנייה".

לואיס סוארס חוגג. לא חושש מבאיירן מינכן | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

כשנשאל על באיירן: "במשחק בודד לכולם יש סיכוי, זה ממש 50-50. באיירן קבוצה נהדרת, היא אחת הפייבוריטיות לזכייה בתואר כמו גם כל השמונה, נצטרך לעבור אותם ב-90 דקות או 120. הקבוצה שתעשה את הדברים טוב יותר תהיה בחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי