מכבי ת"א תארח את ריגה, סודובה ואומוניה מחכות בסיבוב השני

מכבי תל אביב נגד ריגה | ספורט1

הצהובים יתמודדו בסיבוב הראשון נגד אלופת לטביה, שנעצרה אשתקד על ידי קופנהאגן בפלייאוף האירופית. אם דוניס יעפיל שלב, על הפרק מפגש נוסף מול דאנוק האירית, גם אלופות ליטא וקפריסין ממתינות לאחר הצמצום

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שניצחה את הפועל באר שבע 0:2 במשחק הרשמי הראשון של העונה ועשתה צעד משמעותי אל עבר זכייה בתואר 'אלוף האלופים', מכבי תל אביב הוגרלה היום (ראשון) בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. הצהובים קיבלו הגרלה יחסית נוחה והם אמורים לפגוש בישראל את אלופת לטביה פ.צ. ריגה, ב-18 או ב-19 בחודש אוגוסט באצטדיון בלומפילד

יש לציין כי מכבי תל אביב הייתה אחת מבין 17 קבוצות מדורגות בהגרלה שהתקיימה בניון, שוויץ. אמש, אחרי המשחק מול באר שבע, התבצע צמצום שהשאיר לאלופת ישראל ארבע יריבות אפשריות: קיי.אף. טיראנה מאלבניה, סילקס המקדונית, דינמו ברסט מבלארוס ריגה מלטבי. כאמור, האלופה הישראלית הוגרלה מול האחרונה, שנחשבת ליריבה יחסית נוחה.

בסיבוב המוקדמות השני, אם תעפיל אליו מכבי תל אביב, מחכות לאלופת ישראל היריבות האפשריות הבאות לאחר שנעשה הצמצום: המנצחת בין דאנדוק מאירלנד לצלייה מסלובניה (האירים כזכור פגשו את מכבי ת"א בשלב הבתים של הליגה האירופית ב-2016), אררט מארמניה או אלופת קפריסין אומוניה ניקוסיה וכן המנצחת בין פלורה טאלין האסטונית לסודובה, הקבוצה הליטאית שהדיחה את מכבי תל אביב בעונה שעברה בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. המשחקים ייערכו ב-25/26 באוגוסט.

צפו במכבי ת"א מנצחת 0:2 את ב"ש

מכבי תל אביב בהגרלת ליגת האלופות | Harold Cunningham – UEFA/UEFA via Getty Images

אם תצליח להעפיל מכבי תל אביב לסיבוב המוקדמות השלישי, היא כבר לא תהיה מדורגת ושם היא עשויה לפגוש בין השאר את אולימפיאקוס, סלטיק, דינמו זאגרב וסלביה פראג. כידוע, הדחה בכל שלב מליגת האלופות תשלח את הצהובים לשלב הבא בליגה האירופית. כלומר, הדחה מפתיעה כבר בסיבוב הראשון תוביל את הצהובים לשלב המוקדמות השני של המפעל השני בחשיבותו.

ניק בלקמן ואבי ריקן חוגגים. החלוץ הבריק | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי