צפו במסי נואם: "אל תהיו טמבלים". מתיאוס עקץ לקראת רבע הגמר

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

הקפטן לא רק שיחק נפלא נגד נאפולי אלא גם לקח מנהיגות: "זה שלנו, שחקו רגוע ונוכל לכבוש עוד". בספרד מרוצים: "איתו אפשר להילחם על הצ'מפיונס". הגרמני: "באיירן תצטרך לעשות הרבה טעויות כדי להפסיד לקבוצה הזו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לפני קצת יותר משנה נאם ליאו מסי בפני האוהדים בקאמפ נואו והבטיח לעשות הכל כדי לזכות בגביע עם האזניים הגדולות, התואר אחריו ברצלונה רודפת כבר חמש שנים. הקפטן כבר שבע מאכזבות. ביום שבת הוא הוליך את בארסה לרבע הגמר עם עוד משחק נהדר, וגילה שוב את הפן המנהיגותי שלו. בספרד חשפו את הנאום הקצר שלו במנהרה לפני העלייה לכר הדשא במחצית השנייה נגד נאפולי.

בארסה הובילה 0:3 והקפטן הזהיר את שחקניו מפתיחה חזקה של האיטלקים. "יש לנו יתרון ברור, בואו לא נהיה טמבלים. זה צריך להיות שלנו. תשחקו רגוע, תשחקו רגוע. אם זה יקרה נוכל לכבוש עוד הרבה שערים". ג'ורדי אלבה וג'רארד פיקה, שני שחקנים נוספים המוערכים מאוד בחדר ההלבשה, ביקשו לא להגזים עם מסירות אחורה לשוער במטרה ללמוד את הלקח משתי הטעויות הקשות שביצעה ריאל מדריד נגד מנצ'סטר סיטי.

הקבוצה של קיקה סטיין תסתמך כמובן גם על הקסמים של מסי. בכלי התקשורת בטוחים שהוא יצמצם את הפער, אם קיים, מבאיירן מינכן שנראית מצוין. "מסי, הסיוט של באיירן", נכתב בשער "מונדו דפורטיבו". במשחקים נגד באיירן מסי כבש כבר שני צמדים, בשתי עונות הטרבל. השער שכבש ב-2015, אחרי שפירפר את ג'רום בואטנג והקפיץ מעל מנואל נוייר, הוא אחד הזכורים ביותר מבין השערים היפים שלו.

"פקטור מסי", הייתה הכותרת בשער עיתון "ספורט". "איתו אפשר להילחם על זכייה בליגת האלופות". הקפטן יהפוך לשחקן ששיחק הכי הרבה משחקים בשלב רבע גמר ליגת האלופות – 23 משחקים, אחד יותר מאנדרס אינייסטה וכריסטיאנו רונאלדו. מסי הוא היחיד שכבש רביעייה בשלב רבע הגמר, נגד ארסנל לפני עשור.

מי שפחות מתרשם מברצלונה הוא לותר מתיאוס, שחקן העבר של באיירן מינכן שאמר: "לברצלונה יש את האיכויות, אבל אני חושב שבאיירן תצטרך לעשות הרבה מאוד טעויות כדי להפסיד לברצלונה הזו, על אף שבמשחק אחד הכל יכול לקרות". ב"ספורט" עקצו: "נראה אם התחזיות שלך מתגשמות או שתצטרך לאכול את הכובע".

עוד בברצלונה, לפי "טלגרף", ברנרדו סילבה, קשרה הפורטוגלי של מנצ'סטר סיטי, מועמד להצטרף לקבוצה. פפ גווארדיולה שוקל לוותר עליו שכן פיל פודן השתפר משמעותית ועקף אותו בהיררכיה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1005200

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי