ברצלונה מתכוננת: סטיין בונה את תוכנית "אנטי באיירן"

שחקני ברצלונה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

לפי "ספורט", המאמן יבחר ב-4-4-2 כדי לעצור את הגרמנים. לא רק בוסקטס שהיה מושעה יחזור להרכב אלא גם וידאל . וגם: טר שטגן פוגש את נוייר ורוצה לנקום, והסיבות לכך שבקאמפ נואו חולמים על הגביע

(גודל טקסט)

בברצלונה כבר סופרים את הדקות עד לקרב הענקים נגד באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות ביום שישי הקרוב. בשנים האחרונות, כל יריבה שפגשה את הספרדים הייתה צריכה לעשות התאמות שונות כדי לעצור אותה, והפעם, כך מדווחים בספרד, נראה שהמצב השתנה. "תוכנית אנטי באיירן", הגדירו זאת בשער "ספורט", כאשר המאמן קיקה סטיין, שהודה שלא היה מרוצה מחלקים במשחק נגד נאפולי חושב איך להתמודד עם הקבוצה של האנזי פליק.

נכתב כי סטיין מזהה שהקבוצה שלו פגיעה בפן הפיזי. "באיירן הוכיחה שהיא הטובה באירופה, המספרים לא מרמים", נכתב, ועל כן בארסה צפויה לשחק במערך שונה. בעוד נגד נאפולי ברצלונה עלתה עם ה-4-3-3 המזוהה איתה, הרי שסרחיו בוסקטס וארתורו וידאל ששבו מהשעייה צפויים לחזור היישר ל-11, כשברצלונה תשחק 4-4-2 עם ליאו מסי ליד לואיס סוארס. לגבי הספרדי זה היה ברור בעוד לגבי הצ'יליאני מדובר בהפתעה מסוימת. "בארסה תוכל להיות יציבה יותר ולנצל גם את האיכות של מסי קרוב לשער". עוד נטען כי מערך הגנתי יותר על הנייר יכול להתברר כמוצלח התקפית משום שווידאל אוהב לעלות קדימה, ולראייה הוא כבש שמונה שערים העונה – רביעי בקבוצה.

הקורבן יהיה אנטואן גריזמן, שלא ממש תורם על אף שהוא נמרץ פיזית ועושה את משחק הלחץ. סטיין כבר בחר בשיטה הזו נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו (הפסד 2:0), כשסוארס לא היה כשיר, וגם נגד אתלטיקו מדריד (תיקו 2:2). בקבוצה רוצים להחזיק בכדור כמה שאפשר.

שער "הספורט" | צילום מסך: "ספורט"

מעבר לכך, בספרד עסקו גם בדו-קרב המסתמן בין מארק אנדרה טר שטגן למנואל נוייר, שכבר התעמתו בעבר על רקע התחרות על אפודת השוער בנבחרת גרמניה. זו תהיה ההזדמנות של שוער ברצלונה לנקום. "הקוץ הנצחי של טר שטגן", נכתב ב"ספורט" על נוייר. טר שטגן טוען שעמד בשער והצליח יפה בגביע הקונפדרציות ובזמן שנוייר היה פצוע, ושהוא השתפר בברצלונה משנה לשנה, בעוד נוייר המשיך: "גם היטם אני הכי טוב, גם אם אני לא בן 17. איזה מאמן לא היה שם את ה-11 הטובים ביותר שלו על המגרש?".

בידיעה נטען שטר שטגן רוצה להרוויח יותר מנוייר וזו אחת הסיבות שהוא משהה את החתימה על חוזה חדש. "אתגר קבוצתי, ספורטיבי ואישי", סיכמו ב"מונדו דפורטיבו" את הקרב שהפך ל"מורבו" כלומר חשוף בתקשורת. לאור מגיפת הקורונה, השניים לא נפגשו כבר חודשים ארוכים כי לא התקיימו משחקי נבחרות. עכשיו הם מתראים שוב.

גם בכלי התקשורת במדריד לא חסכו בשבחים. "הרבה יותר מסתם משחק", נכתב ב"מארקה". לשתי האימפריות חמש זכיות בליגת האלופות, והן היחידות מבין המעפילות לרבע הגמר שהניפו את הגביע עם האזניים הגדולות. מעבר לכך, הגרמנים הם האחרונים שניצחו את ברצלונה בקאמפ נואו בליגת האלופות. מעבר לכך, פפ גווארדיולה עמד על הקווים של שתי הקבוצות.

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

כמו כן, באתר ציינו את הסיבות שבגללן בארסה חולמת על הגביע. מעבר למסי ("קצת מסי זה המון – והרבה מסי =זכייה בליגת האלופות. הוא הופיע חצי שעה נגד נאפולי בדיוק כפי שמצפים ממנו"), נכתב על הפורמט החדש של משחק בודד מה שאמור להקל על בארסה נגד יריבה חזקה, על הקאמבק של פרנקי דה יונג, וכל על הרעננות של בוסקטס ו-וידאל. עוד הזכירו את המשולש טר שטגן-פיקה-לנגלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי