דמבלה יחזור לסגל ברצלונה, טודיבו נדבק בקורונה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Alex Caparros/Getty Images

בארסה ובאיירן ייפגשו בשישי לקרב ברבע גמר ליגת האלופות, הצרפתי ישוב לראשונה מאז נובמבר. הבלם שחזר מהשאלה חיובי לנגיף. נשיא הגרמנים, רומינגה, עקץ: "לבנדובסקי טוב ממסי"

(גודל טקסט)

ביום שישי הקרוב זה קורה, ברצלונה תפגוש את באיירן מינכן לקרב ענקים ברבע גמר ליגת האלופות למשחק בודד בפורטוגל. לא מעט רואים במשחק הזה גם קרב בין שני השחקנים הטובים בעולם. רוברט לבנדובסקי נגד ליאו מסי. לותר מתיאוס, שחקן העבר של באיירן מינכן, כבר טען שעבורו הפולני הוא הטוב ביותר השנה, ומעבר לכך הכריז שהפערים בין הקבוצות עצומים והגרמנים פייבוריטים.

"הקרב על השער", נכתב בשער "ספורט לקראת המשחק". מסי, השחקן עם מספר השערים השני הכי גבוה במפעל (115), פוגש את לבנדובסקי, מלך שערי העונה הנוכחית – 13. מסי מציג סטטיסטיקה נאה של 12 שערים ברבע הגמר, והוא אוהב "להתעלל" ביריבות גרמניות, נגדן הבקיע 17 שערים ב-16 משחקים. גולת הכותרת: חמישייה נגד באייר לברקוזן ב-2012. הפולני, מנגד, נמצא בעונת חייו כשכבש 53 שערים ב-44 הופעות.

נשיא הכבוד של באיירן מינכן, קרל היינץ רומניגה, סיפר ששוחח עם נשיא פיפ"א וביקש ממנו, בניגוד לפרס כדור הזהב שלא יחולק השנה – לשקול בשנית קיום בחירות לשחקן הטוב ביותר השנה. "אני נלחם על כך. דיברתי לאחרונה עם הנשיא. ג'אני אינפנטינו. בפיפ"א אמרו לי שישקלו את זה. אני רוצה להעניק את הפרס ללבנדובסקי, הוא הטוב ביותר. הוא נמצא ברגע הטוב בחייו, אנחנו רואים אותו בכל משחק.

רוברט לבנדובסקי. אולי בכל זאת יקבל פרס? | Stuart Franklin/Getty Images

ג'ובאני אלבר, חלוץ באיירן מינכן, שזכה איתה בליגת האלופות ב-2001, אמר: "לבה עושה הכל נהדר, אני אוהב את האופן בו מסי משחק, כבר למעלה מעשור, הוא גאון. אבל לבנדובסקי השנה פשוט מציג רף אחר. הוא לא רק כובש את כל ההזדמנויות שמגיעות אלא גם מבשל. יש לו עונה מדהימה".

רומניגה התייחס גם לוויכוח לגבי בין הקורות, מנואל נוייר מול מארק אנדרה טר שטגן. "גרמניה שמחה להחזיק בצמד שוערים כזה, אם כי נוייר הוא שוער ברמה עולמית וטר שטגן אמנם בדרך לשם אבל הוא פחות טוב".

מארק אנדרה טר שטגן, מנואל נוייר
טר שטגן ונוייר | JONATHAN NACKSTRAND/AFP/Getty Images

אגב, ברצלונה הודיעה הבוקר על חולה קורונה בשורותיה – הבלם ז'אן קלר טודיבו. השחקן חזר מהשאלה, אך לא פגש כלל את שחקני הקבוצה. הוא ושמונת השחקנים החדשים הנוספים החלו את אימוני טרום העונה, אך בנפרד (פרנסיסקו טרינקאו, מתיאוס פרננדש, פדרי, קרלס אלנייה, מוסא וואגה, אוריול בוסקטס, חואן מירנדה וראפיניה). טודיבו אמר אחרי שנדבק: " "אני א-סימפטומטי ומרגיש טוב, אישאר בבית ואתנהל לפי ההנחיות. אני משתוקק לחזור לאימונים, אבל כרגע נאלץ לנוח בבית עד שהווירוס יעבור. תודה לכולם על התמיכה".

בתוך כך , במועדון פרסמו את הסגל שיגיע לליסבון – ובתוכו בשורה גדולה. עוסמאן דמבלה ישוב אחרי פציעה ארוכה ועשוי לקחת חלק במשחק, אחרי שלא שיחק מאז נובמבר 2019.

דריס מרטנס, ז'אן קלר טודיבו
דריס מרטנס, ז'אן קלר טודיבו | RHONA WISE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי