מה אוהדי ריאל יגידו? כריסטיאנו רונאלדו הוצע לברצלונה

כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי. מפגש ראשון מאז 2018? | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

העיתונאי המוערך גיאם בלאגה טען בתוכנית רדיו של ה-BBC שהגברת הזקנה מנסה למצוא קבוצה חדשה לכוכב הפורטוגלי לאור שכרו הגבוה שמכביד על המועדון, ופנתה למועדונים גדולים רבים. שיתוף פעולה עם מסי אפשרי?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

הם נחשבים ליריבים ענקיים למעלה מעשור מצד אחד ומצד שני דחפו אחד את השני לקצה גבול היכולת. מעולם הם כמובן לא שיחקו יחד. האם זה עוד יכול לקרות? האם כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי ישחקו יחד בברצלונה? לפי הדיווח הבוקר (חמישי), שהולך ותופס כותרות ענק – זה יכול לקרות.

העיתונאי המוערך גיאם בלאגה נשאל על מצבו של הפורטוגלי בתוכנית רדיו של ה-"BBC" וטען כי האלופה האיטלקית מנסה להיפטר מהכוכב בכל דרך אפשרית לאור שכרו הכבד, והדיווחים האחרונים על פריז סן ז'רמן לא היו המצאה. כעת, נשקלת העברתו גם לברצלונה, אם כי קשה לראות את הקטלונים עומדים בשכרו הגבוה.

רונאלדו בן ה-35 סגר שנתיים בטורינו עם שתי אליפויות אך לא הצליח לקחת את הגברת הזקנה לזכייה בגביע עם האזניים הגדולות על אף שכבש את כל שבעת השערים שלה בנוק-אאוט מאז שהצטרף. הוא הודח בשנה שעברה בשלב רבע הגמר נגד אייאקס, והעונה צמד שלו נגד ליון בגומלין לא הספיק. העונה השנייה שלו בטורינו הייתה טובה משמעותית מזו הראשונה כאשר כבש 37 שערים ב-46 הופעות.

כמובן שלפורטוגלי יש היסטוריה ארוכה מול ברצלונה, כמלך שערי ריאל מדריד בכל הזמנים (450 כיבושים). הוא כבש מולה שער ניצחון בגמר הגביע ב-2011 וכעבור שנה שער ניצחון בליגה באצטדיון קאמפ נואו. במשחקי הקלאסיקו הוא הבקיע לא פחות מ-18 שערים נגד בארסה, בדומה לאלפרדו די סטפאנו, כשרק שחקן אחד כבש יותר בקרבות בין ברצלונה וריאל מדריד – ליאו מסי, כמובן. זה עוד נראה רחוק, אבל אוהדי ריאל לא יכולים להעלות על דעתם שרונאלדו ישחק ביריבה השנואה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי