לבנדובסקי מחכה לבארסה, זולה: יש לנו הזדמנות לזכות בצ'מפיונס

רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר. באיירן מוכנה לאתגר | Robert Michael/Pool va Getty Images

באיירן מוכנה לקראת רבע הגמר, במועדון הציגו השוואה בין החלוץ שכובש כל 73 דקות לעומת מסי שהבקיע כל 120 דקות. מולר ירשום ציון דרך, דיוויס בספק. הבלם: "העונה יש לנו רוח מיוחדת". בספרד החמיאו לטיאגו

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

ארבעה שחקנים מהסגל הנוכחי זכו עם באיירן מינכן בטרבל ההיסטורי ב-2013: מנואל נוייר, דויד אלאבה, חאבי מארטינס ותומאס מולר. בבוואריה מרגישים שאפשר לשחזר זאת העונה, כשהם רחוקים שלושה משחקים מהגביע עם האזניים הגדולות בו לא זכו מאז. באיירן תפגוש מחר (שישי) את ברצלונה כשהיא בכושר נפלא – 26 ניצחונות ב-27 משחקיה האחרונים, הקבוצה ההתקפית הטובה ביותר בליגת האלופות (31 שערים בשמונה משחקים – שברה את השיא של בארסה מ-2012), והיא רוצה לסלק מן הדרך אימפריה אחרת. ב-2013, עם יופ היינקס על הקווים, זה נגמר ב-0:7 מהדהד בסיכום שני המשחקים.

זה יהיה משחקו ה-113 בליגת האלופות ובכך יתנתק מפיליפ לאם בדרך להיות השחקן הגרמני שרשם הכי הרבה הופעות במפעל היוקרתי. כמובן שכמו תמיד רוברט לבנדובסקי יתפוס את הכותרות. בחשבון הטוויטר של המועדון הציגו השוואה ביו החלוץ הפולני שנמצא בעונת חייו לבין מסי. 'לבה' כבש 53 שערים ב-44 הופעות, כלומר שער בכל 73 דקות, לעומת מסי שכבש 31 שערים בכל המסגרות ב-43 משחקים, והבקיע בממוצע כל 120 דקות. בעוד השחקנים עצמם מפגינים צניעות, הרי ששחקני העבר של המועדון וכן נשיא הכבוד – דיברו בשאננות בפני התקשורת.

באיירן הגיעה 30 פעמים לרבע גמר ליגת האלופות\גביע אירופה כולל העונה. ב-19 פעמים היא המשיכה הלאה. ההדחה נגד ריאל מדריד ב-2016/17 הייתה היחידה שלה מתוך שמונת הנסיונות האחרונים להעפיל לחצי הגמר.

ההרכב של הבווארים נראה סגור. ג'ושוע קימיך יעזוב את עמדתו 'החדשה' בקישור ויוסט לעמדת המגן הימני במקומו של בנג'מין פבאר הפצוע. סימן השאלה הגדול הוא לגבי אלפונסו דיוויס שלא התאמן. במקרה כזה, לוקאס הרננדס, שחקן הרכש היקר בתולדות המועדון שסבל מפציעות רבות בעונת הבכורה, או ניקלאס זולה עשויים להחליפו.

זולה אמר: "כולנו ממש מצפים למשחק הזה. עלינו להתרכז יותר בעצמנו למרות שכמובן שנתכונן היטב לברצלונה. יש לנו רוח צוות ייחודית השנה, משהו מיוחד. זו העונה הרביעית שלי כאן אבל לא חוויתי דבר כזה. היכולת על המגרש, התקשורת בינינו. מעבר לכך יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל. קשה מאוד לזכות בליגת האלופות אבל יש לנו הזדמנות". ברמה האישית אמר: "הכושר שלי השתפר מאוד, אני צריך לשפר מעט את האחדות אבל אני כבר מסוגל להציג משחק ברמה גבוהה".

בתקשורת בספרד התמקדו גם בטיאגו אלקנטרה, הקשר הספרדי עליו נכתב: "הוא מגלם את ה-DNA של ברצלונה בצורה מושלמת. כשהוחלט למכור אותו, זה היה עבור אוהדים רבים כאילו איבדו איבר בגוף". בעוד בבארסה לא מצא את מקומו ב-11 לאחר תחרות סופר-קשה, הרי שבבאיירן המצב שונה ותמיד שיחק כשהיה בריא. העונה רשם 37 הופעות, וזה יהיה כנראה "תפקידו האחרון בבוואריה", עם העתיד באנגליה.

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה. "מגלם את ה-DNA של ברצלונה בצורה מושלמת" | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי