זלטקו יונוזוביץ' בספק לפלייאוף האליפות מול מכבי תל אביב או דינמו ברסט

זלטקו יונוזוביץ' | Michael Molzar / Contributor

קשר זלצבורג סובל מכאבים בשריר ובמועדון עושים מאמצים להכשירו למשחק בעוד שמונה ימים: "סופר חשוב במערך שלנו", הודה המאמן ג'סי מארש אחרי ה-1:3 על וולפסברגר ואליאל פרץ במחזור פתיחת העונה

(גודל טקסט)

"במגרש לא קל מול יריבה איכותית, רד בול זלצבורג עשתה את הצעד הראשון בדרך לאליפות שמינית ברציפות", כך נכתב הבוקר (שני) ב'סקיי אוסטריה', לאחר שהקבוצה שעשויה לפגוש את מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות השיגה 1:3 מרשים על וולפסברגר במחזור פתיחת העונה.

כידוע, זלצבורג תתארח כבר בעוד שמונה ימים אצל המנצחת במשחק בין מכבי תל אביב לדינמו ברסט ומי שנמצא בספק גדול להתמודדות הוא הקשר הסרבי הוותיק זלטקו יונוזוביץ', שנפצע באחד האימונים, סובל מכאבים בשריר ובמועדון מפעילים מאמצים גדולים על מנת להכשירו למשחק הגורלי בליגת האלופות.

"בגלל הניסיון ותחושת הביטחון שהוא מעניק לשחקנים האחרים על המגרש, הוא שחקן סופר חשוב במערך שלנו", הודה מאמן זלצבורג ג'סי מארש, שדיבר בסיום הניצחון על וולפסברגר ושפך אור על מצבו של הקשר הסרבי: "הפציעה לא כל כך קשה כמו שחשבנו – ואני מקווה שיחול שיפור במצבו במהלך השבוע הקרוב".

ג'סי מארש
ג'סי מארש | BARBARA GINDL/APA/AFP via Getty Images

בשבת, שלושה ימים לפני המשחק הגורלי מול מכבי תל אביב או דינמו ברסט, זלצבורג תערוך חזרה גנרלית להתמודדות כשתארח את אלטאך במסגרת המחזור השני. מארש מבין שהקבוצה שלו עדיין בתחילתה דרכה: "הניצחון היה חשוב ופתחנו ברגל ימין, אבל זו לא הייתה ההופעה הטובה ביותר ואנחנו חייבים להשתפר", הבהיר.

מי שפתח את הסבר עבור זלצבורג הוא לא אחר מאשר אליאל פרץ, שהבקיע בדקה ה-21 שער עצמי אומלל בהופעת הבכורה שלו במדי וולפסברגר וסידר לאלופה יתרון מוקדם. "הם עלו ליתרון בלי לבעוט אפילו פעם אחת למסגרת, כך שזה היה מר ומאכזב מאוד מבחינתנו", הודה המאמן המפסיד פרדיננד פלדהופר.

אליאל פרץ
אליאל פרץ | וולפסברגר, עמוד הפייסבוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי