סטנקוביץ' החמיא למכבי ת"א: "חכמה ומסודרת" וחשף את נקודת התורפה שלה

ציצאן סטנקוביץ | JACK GUEZ / Contributor

לפני הגומלין, שוער רד בול זלצבורג ניתח: "הם פחות אוהבים סגנון אגרסיבי, נצטרך לנצל זאת". על המשחק בבלומפילד: "מזג האוויר היה אישיו, זה ממש הקשה עלינו". וגם: נגיף הקורונה והמחמאות ממאמנו

(גודל טקסט)

אחרי שהשיגה 1:2 חשוב על מכבי תל אביב בבלומפילד במשחק הראשון, רד בול זלצבורג תארח הערב (רביעי ב-22:00) את אלופת ישראל ותקווה להשלים את המשימה ולהעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. מי שדאג שהאוסטרים יגיעו לגומלין ב'רד בול ארנה' עם מקדמה משמעותית הוא השוער ציצאן סטנקוביץ', שהציג יכולת טובה בין הקורות ומנע מהצהובים להשוות את התוצאה ואף להפוך אותה.

בראיון שערך הבוקר באוסטריה לקראת משחק הגומלין, סטנקוביץ' ניתח את יחסי הכוחות והבהיר: "אנחנו בעמדה טובה, אין ספק, אבל נצטרך להשלים את המשימה ולנצל את ההזדמנות שניתנה לנו להעפיל לשלב הבתים. בהתמודדות בתל אביב מזג האוויר היה אישיו והקשה עלינו, אנחנו לא משחקים בתנאים כאלה כל יום, מה שהקל על היריבה שלנו שרגילה לשחק בחום הכבד. עם זאת, שיחקנו את המשחק שלנו וניצחנו".

על היריבה מכבי תל אביב: "זו קבוצה מאוד חכמה ומסודרת. היא אלופת ישראל ולא בכדי היא הגיעה עד לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. עלינו לתת את כל מה שיש לנו ולהיות אגרסיביים ופיזיים מהרגיל, כי זה סגנון משחק שמכבי תל אביב פחות טובה בו. בנוסף, מזג האוויר יהיה הפעם לטובתנו ותהיה לנו אפשרות לשחק את המשחק שלנו במשך 90 דקות".

ציצאן סטנקוביץ, איתי שכטר | JACK GUEZ / Contributor

על רד בול זלצבורג: "אני חושב שאנחנו טובים יותר מאשר בעונה שעברה. יש בהירות של 100 אחוז לגבי מה שהמאמן מבקש מאיתנו ואנחנו נמצאים ביחד כבר זמן רב. בינתיים, ניצחנו את כל המשחקים הרשמיים שלנו העונה. כשאתה לא מפסיד, האווירה בקבוצה תמיד טובה. באופן אישי, שמחתי לשמוע את המחמאות מהמאמן אחרי המשחק בתל אביב. כשאתה בולט בקבוצה עם כל כך הרבה שחקנים טובים, זה אומר הרבה".

על נגיף הקורונה: "אנחנו צריכים להפיק את המיטב מהסיטואציה הקיימת. אני מקווה שהעולם יצליח להשתלט על הווירוס בהקדם, בין היתר כדי שהאוהדים יוכלו לחזור כמה שיותר מהר למגרשי הכדדורגל. אנחנו באמת מתגעגעים לתחושה של לשחק לעיני קהל. זה יהיה עצוב מאוד אם נעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות ולא יהיו אוהדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי