"אשמח אם כריסטיאנו רונאלדו ישווה את השיא שלי"

כריסטיאנו רונאלדו | Nicolò Campo/LightRocket via

קלרנס סיידורף, קשר העבר שהוא היחיד שזכה בליגת האלופות עם שלוש קבוצות שונות, מאחל לחלוץ בהצלחה: "זה יהיה כבוד גדול, אך אני תמיד אהיה הראשון". וגם: מי יכולים לרשת את המקום שלו ושל מסי והעקיצה להזאר

(גודל טקסט)

בעוד עשרה ימים ייצא לדרך שלב הבתים של ליגת האלופות בעונה החדשה 2020/21. יובנטוס של כריסטיאנו רונאלדו, שהוגרלה יחד עם ברצלונה של ליאו מסי, תתארח אצל דינמו קייב במחזור הפתיחה. הפנומן הפורטוגלי מחפש לא רק להביא לביאנקונרי את הגביע עם האזניים הגדולות לראשונה מאז 1996 אלא גם להשוות שני שיאים. הראשון הוא של פאקו חנטו מריאל מדריד, היחיד שזכה שש פעמים במפעל (גביע אירופה הישן), והשני – שיאו של קלרנס סיידורף שזכה בגביע עם שלוש קבוצות שונות.

סיידורף שזכה במפעל עם אייאקס (1995), עם ריאל מדריד (1998) ופעמיים במדי מילאן (2003 ו-2007) התראיין לאתר "גול" ואמר: "זה יהיה כבוד גדול אם רונאלדו ישווה את השיא שלי. אני לא חושב שזה דבר רע. אני תמיד אהיה הראשון וזה לא ישתנה, השיאים יישברו. יובנטוס יכולה להתחרות על התואר הזה. אם רונאלדו ימשיך לשמור על היכולת ועל המוטיבצייה שלו אז למה לא?"

על רונאלדו ומסי: "אם הם לא יסבלו מפציעות – הם ימשיכו להופיע ברמה הגבוהה ביותר, אין סיבה שלא. הם הכי עקביים מכולם, זה עניין מנטאלי ומוטיבציית שיא. השאלה הבאמת מסקרנת היא מי מהדור הצעיר יוכל להגיע קרוב אליהם? מי מסוגל להראות יכולת גבוהה במשך 12-13 שנים?".

קלרנס סיידורף. זכה בתואר עם שלוש קבוצות שונות | Sandra Behne/Bongarts/Getty Images

ההולנדי הציג את המועמדים שלו והטיל ספקות באדן הזאר: "תמיד אמרתי שהוא יכול בקלות להיות קרוב אליהם ברמה, אבל אני שואל את עצמי האם יש לו באמת את הדרייב והמוטיבצייה להיות הטוב ביותר".

"לניימאר הייתה עונה מעולה אבל הוא צריך להמשיך ככה. גם קוויין דה בריינה ורומלו לוקאקו שעשה קפיצת מדרגה גדולה. אולי אני שוכח כמה שחקנים – רוברט לבנדובסקי עשה עונה ענקית וכבש שערים רבים, פיליפה קוטיניו, סאדיו מאנה ומוחמד סלאח".

ובחזרה לרונאלדו, נזכיר כי עד היום הפורטוגלי זכה בתואר עם מנצ'סטר יונייטד ב-2007/08 וכן ארבע פעמים כשחקן ריאל מדריד (2014 ו-2016-2018). במדי הגברת הזקנה, מנגד, לא הצליח לחצות את רבע הגמר ואשתקד האיטלקים הודחו על ידי ליון בשלב שמינית הגמר, כשצמד שלו במשחק הגומלין לא הספיק.

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו זוכה בליגת האלופות ב-2018 | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי