רונאלדו יצא לאיטליה באמבולנס אווירי, עלול להחמיץ את ברצלונה

כריסטיאנו רונאלדו | Silvia Lore/Getty Images

פרוטוקול אופ"א דורש משחקנים להוכיח כי החלימו מקורונה לפחות שבוע לפני יום המשחק, הכוכב במרוץ נגד הזמן כדי שיוכל לקחת חלק נגד מסי בליגת האלופות. דיווח על שובו מפורטוגל לטורינו כדי לקצר את זמן הבידוד

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כפי ששמעתם כבר אתמול, אף אחד לא חסין: גם כריסטיאנו רונאלדו אובחן כחיובי לקורונה וייעדר ממשחקה של נבחרת פורטוגל הערב נגד שבדיה. הוא אסימפטומטי, מרגיש מעולה ונמצא בבידוד. הוא ייעדר בוודאות גם ממשחקיה הקרובים של יובנטוס נגד קרוטונה בליגה וכן נגד דינמו קייב במחזור פתיחת שלב הבתים בליגת האלופות, אך כעת נשאלת השאלה הגדולה: האם רונאלדו ייעדר מהמשחק נגד ברצלונה?

עם הגרלת שלב הבתים בליגת האלופות, אוהדי הכדורגל התרגשו לקראת הקרב בינו לבין ליאו מסי לאחר כשנתיים. אולם, הסיכויים של רונאלדו לשחק נמוכים מאוד. רונאלדו אובחן כחיובי לנגיף הקורונה אתמול (שלישי), ב-13 באוקטובר. החוקים בפרוטוקול אופ"א נוקשים מאוד ולפיהם בשלב הבתים שחקן צריך לאשר שהחלים מהקורונה במסמכים ולהגישם לפחות שבוע ללפני המשחק.

יובנטוס תארח את ברצלונה ב-28 באוקטובר (במחזור השני של שלב הבתים), כך שלרונאלדו יש שבוע בלבד להחלים ולהימצא שלילי בבדיקות הבאות והוא נמצא במירוץ נגד השעון. למעשה, מה שיקרה לאחר ה-21 באוקטובר לא רלוונטי לאותו משחק אם הוא לא יימצא שלילי עד הבדיקה שתיערך בסמוך.

"רונאלדו נדבק, כשיהיה בריא הוא יחזור אלינו. עלינו להמשיך בזהירות", נמסר מיובנטוס. הקפטן ג'ורג'יו קייליני אמר: "הוא בסדר, שליו, נח, כשיהיה בריא הוא יחזור". בינתיים בפורטוגל כועסים. מאמן הנבחרת פרננדו סנטוס אמר בעניין: "הוא רק רוצה לשחק אבל לא יכול. מאז יום שני היינו כלואים כאן (ההכנות למשחק נגד שבדיה), נבדקנו, לא היינו במגע עם אף אחד. משהו מוזר קרה כאן, וזה לא בגלל אי קיום הכללים. אני לא יודע איך הוא נדבק".

קיליאן אמבפה, כריסטיאנו רונאלדו | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מאז ההידבקות, רונאלדו שמר על שתיקה ולא כתב על כך ברשתות החברתיות. בפורטוגל פרסמו אתמול תמונות שלו בטוויטר מחייך ומשקיף מהמלון על חבריו יוצאים לאימון, אלא שעל פי הפרסומים הבוקר, CR7 כבר הגיע לשדה התעופה בליסבון כדי להמריא לאיטליה במטוס פרטי ובכך לקצר את תקופת הבידוד – באיטליה היא אורכת 10 ימים ובפורטוגל 14. לפי תמונות שפרסם העיתונאי טקרדי פלמרי, הוא יצא באמבולנס אווירי לטורינו ושם יעביר את הבידוד.

בתקשורת בספרד נכתב שגם בריאל מדריד מודאגים, שכן הפורטוגלי נפגש עם סרחיו ראמוס בחדר ההלבשה לאחר משחק הידידות בין ספרד ופורטוגל. מעבר לכך הוא התראה גם עם רפאל וראן במהלך התיקו בליגת האומות, ו-וראן משחק עם פרלאן מנדי המגן השמאלי.

"CRStop", הייתה הכותרת ב"גאזטה דלה ספורט". "המשחק נגד בארסה בסיכון". "רונאלדו בהלם, זו הקורונה", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". ב"טוטוספורט" הכותרת הייתה אופטימית יותר: "מסי – אני אהיה שם! הפורטוגלי מרגיש טוב ויעשה הכל כדי לשחק".

כותרות העיתונים באיטליה | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט", "קוריירה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי