קבאני ומגווייר מחוץ לסגל של מנצ'סטר יונייטד לפ.ס.ז'

החלוץ האורוגוואי, שערך רק לאחרונה אימון בכורה, לא הצטרף למסע של השדים האדומים לבירת צרפת, כמו גם הבלם האנגלי. טוכל לקראת המשחק: "נפגוש את אחת מקבוצות המעבר הטובות באירופה". וראטי ופארדס ייעדרו

(גודל טקסט)

בשבת האחרונה מנצ'סטר יונייטד השיגה 1:4 על ניוקאסל, אבל צריך להגיד את האמת, היכולת לא הייתה מרשימה כמו התוצאה – עובדה, עד הדקה ה-86 היא הייתה 1:1. כעת, השדים האדומים כבר נושאים את עיניהם לעבר המשחק הסופר מסקרן שמצפה להם מחר מול פריז סן ז'רמן (שלישי, 22:00) במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות.

הקבוצה תגיע לפארק דה פראנס, ואי אפשר לשכוח מה קרה בפעם האחרונה שהיא הגיע לשם. אז, במרץ 2019, יונייטד נחתה בבירת צרפת ורשמה 1:3 גדול בשמינית ליגת האלופות אחרי שנכנעה 2:0 במשחק הראשון באולד טראפורד וכולם חיסלו את סיכוייה להעפיל לרבע הגמר.

אדינסון קבאני, אולי הרכש הבולט ביותר שביצע הקיץ אולה גונאר סולשיאר (לצד דוני ואן דה בייק, שעדיין לא מוצא את מקומו בהרכב), ערך אתמול את אימון הבכורה שלו בקבוצה אחרי שסיים את תקופת הבידוד, אך בתקשורת האנגלית דווח שהוא לא יצא עם הקבוצה למשחק בפריז, וכך גם הבלם הארי מגווייר.

החלוץ האורוגוואי הגיע ליונייטד אחרי שעזב כמובן את פ.ס.ז' בסוף העונה הקודמת, אבל לא היה שותף למשחקי הנוק-אאוט בליסבון, אלא עזב במועד המקורי של תום חוזהו, באמצע פגרת הקורונה, ועל כן לא שיחק עם אלופת צרפת מול באיירן מינכן בקרב על תואר 'אלופת אירופה'.

במסיבת העיתונאים של פריז סן ז'רמן היום לקראת המפגש, אמר המאמן תומאס טוכל: "הוא כובש מצטיין, הטוב ביותר בתולדות המועדון שלנו והוא בהחלט כתוב בדפי ההיסטוריה של פריז סן ז'רמן. הוא שחקן נהדר, אבל הסיפור מחר הוא לא אדי נגד פ.ס.ז'. הוא שחקן נהדר שבהחלט קשה להתגונן מולו ואנחנו נצטרך לפקוח עליו עין, הוא אחד שיכול לעשות את ההבדל".

אדינסון קבאני
קבאני בימיו בפ.ס.ז'. לא ישחק נגד האקסית | Aurelien Meunier – PSG/PSG via Getty Images

טוכל גם אישר שמרקו וראטי ולאנדרו פראדס ייעדרו מחר מול יונייטד, בעוד אנחל די מריה צפוי לפתוח. על היריבה הוסיף: "פוגבה הוא אחד הקשרים הכי טובים בעולם לדעתי, אנתוני מרסיאל, מרקוס ראשפורד ומייסון גרינווד מהירים בצורה אדירה. ביחד עם ברונו פרננדש ונמניה מאטיץ' זה קישור מאוד חזק שגם מתמחה במצבים נייחים. ברור שזו אחת הקבוצות הכי טובות באירופה בכל הנוגע להתקפות מעבר ונצטרך לדעת לעצור אותה לפני שהיא יוצאת למתפרצת".

מבחינת ההרכב של יונייטד, אלכס טלס אמור לפתוח לראשונה ב-11 ולערוך בכורה, אחרי שישב לראשונה על הספסל במשחק האחרון מול ניוקאסל, אך לא עלה לכר הדשא. אגב, לקבאני הצטרף באימונים גם פקונדו פליסטרי, רכש נוסף שהגיע ליונייטד ביום האחרון של חלון ההעברות וערך כעת את האימון הראשון שלו.

אלכס טלס, אדינסון קבאני
טלס וקבאני באימונים | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי