קומאן: "יש לנו עתיד מזהיר". מסי זכה לשבחים: תגובה מיידית

רונאלד קומאן וליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

מאמן ברצלונה היה מרוצה מה-1:5: "אם נשחק באותו הקצב והעוצמה - נהיה קבוצה אדירה", ושלח מסר לריאל: "מוכנים לקלאסיקו". על הקפטן נכתב כי סיפק רגעי קסם כמו פעם לאחר הביקורות. פדרי שכבש חזר הביתה במונית

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ארבעה ימים לפני הקלאסיקו, ברצלונה שמה מאחור את ההפסד בשבת וחזרה לשגרה כשפתחה את ליגת האלופות עם ניצחון 1:5 על פרנצווארוש בקאמפ נואו אתמול (שלישי). ליאו מסי כבש את השער הראשון אך אלה שבלטו בעיקר היו השחקנים הצעירים. לראשונה בתולדות המפעל שני שחקנים שעדיין לא הגיעו לגיל 18 – כבשו באותו משחק. פדרי שכבש שער בכורה, אנסו פאטי הבקיע ובישל וגם עוסמאן דמבלה שרשם קאמבק נהדר. מייד לאחר סיום המשחק הודיע המועדון על הארכת חוזיהם של ארבעה שחקנים בכירים.

"מאניטה לפני הקלאסיקו", בישרה הכותרת ב"ספורט". "חגיגת שערים. בארסה עמדה במטרה – לנצח מבלי להתאמץ יותר מדי". בעיתון החמיאו למסי ופאטי וגם דמבלה קצר שבחים "הופיע ובגדול". בטור דעה נכתב "מסי – בין פאטי לטרינקאו". נכתב כי למגיפת הקורונה ישנן השפעות בלתי צפויות, גם בכדורגל, ושבארסה הרוויחה את קשר הכנף הפורטוגלי (מאורגן יותר מדמבלה ובעל דריבל טוב יותר מגריזמן), על כך שפאטי נראה כמו שחקן וותיק ומסי הראה רגעי נוסטלגיה מפעם מייד אחרי התבטאויתיו של המאמן. "מאניטה כדי להאמין", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". "הפנדל והאדום של פיקה גרם למתח מסוים' אך הצעירים נראו מעולה".

רונאלד קומאן שניצח בהופעת הבכורה שלו כמאמן ברצלונה בליגת האלופות, ורשם הישג נאה, אמר לאחר המשחק: "כשאתה מנצח ומבקיע חמישה שערים זה הזמן להיות מאושרים. אחרי המחצית היו לנו 25 דקות טובות מאוד. עם זאת, מה שאני פחות אוהב, ועלינו להשתפר ולהימנע מזה – לעתים אנחנו נעלמים מהמשחק. אם נהיה מסוגלים לשחק באותה העוצמה ובקצב גבוה עם הכדור לאורך כל המשחק – נהיה קבוצה אדירה. אנחנו מגיעים בביטחון לקלאסיקו".

על המחליפים: הם שחקנים שצריכים לקבל דקות וכך יגיעו למקסימום. גם פדרי וגם עוסמאן דמבלה כבשו כל אחד ואני שמח כמאמן, הם צוברים קצב ועוצמה לאט לאט".

המאמן התלונן על האדום שספג ג'רארד פיקה: "אני מאמין שהאדום מוגזם, זה היה עונש קשה מדי, אבל אין לנו ברירה אלא להסתגל". הבלם הוותיק ייעדר מהמחזור הבא נגד יובנטוס בעוד כשבוע, אך קומאן הבהיר: "יש לנו אמון מלא בארואחו משום שהוא משחק ברמה גבוהה ואני יודע שהוא יכול להחליף כל אחד בשלווה".

הקשר פדרי, שרק בחודש הבא יהיה בן 18, הספיק לכבוש שער בכורה במועדון ואמר: "זה היה בזכות חבריי לקבוצה. אני גאה לערוך את הופעת הבכורה שלי ושמח שהייתי מסוגל לכבוש. הגשמתי חלום ילדות, לפני שאלך לישון אחשוב על זה". הקשר, אגב, חזר לאחר המשחק במונית לביתו בתמונה שהפכה לוויראלית ברשתות החברתיות.

עוד אמר: "זה לא קל לשחק בקבוצה כמו ברצלונה אבל כשאני נכנס למגרש אני מדמיין שאני משחק בבית עם אחי. הדבר הכי טוב עבור הקבוצה הוא שכולם יהיו בטירוף והמאמן יתקשה להחליט מי ישחק". פדרי גם חולם לשחק נגד ריאל מדריד בשבת: "מאוד מקווה לקבל דקות בקלאסיקו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי