סולומון: "חלום שמתגשם". בפ"ת בטוחים: "בדרך לקבוצה גדולה"

מנור סולומון | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

אחרי שכבש והוביל את שחטאר ל-2:3 היסטורי על ריאל, ילד הפלא סיפר לספורט1: "זה מטורף". שחקני ליגת העל החמיאו, האם איילה: "מודה לבורא עולם שהילד נתן נחת לכל מדינת ישראל". וגם: הסכום בו הוא עשוי להימכר

(גודל טקסט)

את הלילה הזה מנור סולומון לא ישכח לעולם. קשר הכנף בן ה-21 היה שותף מלא לאחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה של שחטאר דונייצק כאשר אלופת אוקראינה גברה 2:3 על ריאל מדריד באצטדיון אלפרדו די סטפנו במחזור הפתיחה בליגת האלופות. בזכות בליץ בסיום המחצית הראשונה, האורחת הובילה כבר 0:3 והותירה את ריאל מדריד חסרת אונים. סולומון שחזר את ההישג של יוסי בניון כשהצליח לכבוש את השער השלישי. סולומון זכה למחמאות גדולות גם בתקשורת הספרדית וקיבל ב"מארקה" וב"אס". את הציון הגבוה של 3 כוכבים על העבודה הקשה שעשה.

לאחר המשחק אמר סולומון: "הרגשה מדהימה, זה אחד הרגעים המאושרים בקריירה וחלום שמתגשם. להבקיע בליגת האלופות נגד ריאל מדריד זה מרגש מאוד. עשינו ניצחון פשוט מטורף". לאחר מכן כתב פוסט קצרצר ברשתות החברתיות: "איזה ערב, איזו קבוצה!" וזכה לשלל תגובות משחקני הליגה. "נגמרו המילים אחי", כתב לו דן ביטון. "מברוק אח יקר, גאווה לאומית", הגיב איתי שכטר ומרואן קבהא פרגן גם כן: "כוכב". קפטן הנבחרת ביברס נאתכו כתב: "שרק תמשיך ככה אח שלי".

הקשר הצליח להירדם רק לפנות בוקר לאחר שהיה עסוק זמן רב לענות לכל ההודעות שקיבל. ההערכות הן ששחטאר תדרוש עבורו 20 מיליון יורו, כאשר מנצ'סטר סיטי עוקבת גם היא אחרי הכישרון האדיר בן ה-21, שכבר כבש נגדה אשתקד בשלב הבתים.

מנור סולומון חוגג | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

גם במכבי פתח תקווה, קבוצתו הקודמת, התרגשו כמובן. "גאווה לראות את הילד הזה במגרש של הגדולים, משחק כאילו הוא נולד שם. כל מי שפקפק בו קיבל תשובה שהוא שייך לרמות האלו וההגעה שלו לקבוצה גדולה באירופה היא רק עניין של זמן", אמר עומר גולן.

"כשמנור הבקיע התרגשתי בצורה בלתי רגילה. כל מדינת ישראל וגם אני היינו גאים מהתצוגה שלו. כאחד שמכיר אותו המון שנים, למעשה מהילדות, ידעתי למה הוא מסוגל והיום גם אירופה ראתה. אני שמח שדווקא בתקופה כזו הוא נתן נחת למדינה ואין לי ספק שגם נבחרת ישראל תהנה מכישוריו הפנומנליים", התרגש שינו זוארץ.

אימו איילה סולומון אמרה: "אנחנו שמחים מאוד ומאוד לאלוהים שיש לנו ילד שנותן לנו ולכל מדינת ישראל נחת וגאווה גדולה, במיוחד בתקופה כזו. אין מאושרים מאיתנו, באמת שכבר אין מילים כדי לתאר את הילד המדהים הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי