כריסטיאנו רונאלדו שוב נמצא חיובי לקורונה, בספק גדול לברצלונה

כריסטיאנו רונאלדו | Nicolò Campo/LightRocket via

דיווחים: CR7 נבדק כשבוע אחרי שהתגלה כחולה מאומת ושוב אובחן כנשא של הנגיף, אך בדומה למקרה של הפועל ב"ש, ביובנטוס ינסו להכשירו למפגש ולקבל את אישור הוועדה המיוחדת של אופ"א

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס תפגוש בעוד שלושה ימים את ורונה במחזור החמישי בליגה האיטלקית, אך בשורות הביאנקונרי כבר חושבים על המשחק הענק נגד ברצלונה ביום רביעי במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות.

במועדון בעיקר חרדים לאפשרות שיצטרכו להגיע למפגש ללא הכוכב הגדול כריסטיאנו רונאלדו, שנמצא חיובי לקורונה במהלך שהותו עם נבחרת פורטוגל ועל כן נעדר מה-0:2 על דינמו קייב, וגם היום (חמישי), כך על פי פרסומים באיטליה, נמצא חיובי בבדיקה נוספת שערך.

בספרד נטען כי יובנטוס מבעוד מועד שלחה סדרת מסמכים לאופ"א המאשרת כי הפורטוגלי שנמצא בהסגר בביתו מאז שאובחן כחיובי, אינו מציג שום תסמינים של נגיף הקורונה והוא בריא ובכושר טוב כדי לשחק. לכן, הביאנקונרי טוענים שמספיק שרונאלדו, שהוא אסימפטומטי, יוכר כמחלים קורונה כ-24 שעות לפני המשחק כדי שיוכל לשחק. למעשה, מדובר במקרה שמזכיר מאוד את השחקנים החיוביים של הפועל ב"ש, שלמרות שנמצאו חיוביים לבדיקה שלשום, ישחקו הערב נגד סלביה פראג בחסות סעיף 7.7 בתקנון אופ"א ובתמיכת משרד הבריאות הישראלי.

כריסטיאנו רונאלדו
עדיין חיובי לנגיף | Silvia Lore/Getty Images

רונאלדו, כזכור, לא שיחק נגד ליאו מסי מאז מאי 2017/18, אז שניהם כבשו במהלך הקלאסיקו בקאמפ נואו שהסתיים בתיקו 2:2. בליגת האלופות הם נפגשו בגמר ב-2008/09 אז בארסה ניצחה 0:2 את מנצ'סטר יונייטד, ופעמיים בחצי הגמר – בעונות 2007/08 ו-2010/11, אז כבר היה שחקן ריאל.

מי שבוודאות לא ישחק במשחק הגדול הוא הקפטן ג'ורג'יו קייליני שנפצע בדקות הראשונות במשחק באוקראינה. הפציעה אינה חמורה והבלם ייעדר עשרה ימים בלבד, אך יספיק לחזור רק למשחק נגד פרנצווארוש בארבעה בנובמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי