בברצלונה כבר מסמנים את המטרה הבאה: חידוש החוזה של מסי

ליאו מסי חוגג | Tullio Puglia - UEFA/UEFA via Getty Images

בתקשורת הקטאלנית התלהבו מה-0:2 על יובנטוס כאילו לא היה הפסד בקלאסיקו לפני ימים ספורים, והתרגשו מהחיבוק בין הקפטן לקומאן. פדרי זכה למחמאות: "אירופה מגלה עוד ילד ענק". וגם: קרב העציקות מול האיטלקים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

סביר להניח שלפני חמישה ימים, לאחר הפסד ביתי בקלאסיקו, איש בברצלונה לא האמין כי השבוע הזה יכול להסתיים בצורה טובה. אלא שכנראה ההתפטרות של הנשיא היוצא ג'וזפ מריה ברתומאו, יחד עם כל החברי ההנהלה שלו, הפיחה רוח חדשה אצל ליאו מסי וחבריו שהשיגו אמש (רביעי) ניצחון חוץ על יובנטוס לראשונה בהיסטוריה, עם 0:2 מרשים בליגת האלופות.

עוסמאן דמבלה כבש בשני מחזורי צ'מפיונס ליג רצופים בפעם הראשונה בקריירה שלו והמשיך להראות סימנים של חזרה למסלול, מיראלם פיאניץ' הצדיק את הקרדיט שקיבל מרונאלד קומאן עם הופעה משכנעת במרכז השדה (הכי הרבה נגיעות בכדור אחרי מסי) ופדרי הצעיר שוב נתן תחושה שעתידה של בארסה צפוי להיות כמו התלבושת שלה אמש: ורוד. בתקשורת המקומית התלהבו בגדול מהניצחון על יובה, כאשר בכותרת ה'ספורט' כינו אותו "אימפריאלי" ובעיתון 'ל'אספורטיו' הגדירו את מה שראינו אתמול משחקניו של רונאלד קומאן כ"קבוצה אחרת", באופן מתבקש אחרי פתיחת עונה מקרטעת בליגה הספרדית.

בין המועדונים נערך קרב עקיצות בטוויטר לאחר המשחק, כשברצלונה שלחה מסר וצייצה: "שמחים שיצא לכם לראות את השחקן הגדול בהיסטוריה במגרש שלכם, יובנטוס", עם תמונה של מסי כמובן, ואילו האיטלקים השיבו בשנינות: "כנראה שחיפשתם במילון הלא נכון. נביא לכם את הנכון בקאמפ נואו", כשהכוונה מן הסתם לכריסטיאנו רונאלדו, אשר פספס את המפגש בשל הידבקותו בקורונה וצפוי לשחק במשחק הבא בין שתי הקבוצות.

מעבר לביצועים על כר הדשא, רגע נוסף שהלהיב את התקשורת בקטלוניה התרחש בסיום המשחק, עם חיבוק בין מסי לקומאן. "חיבוק של אחדות ותקווה", נכתב ב'ספורט', שם ציינו כי ה-0:2 בטורינו היה "הניצחון הטוב ביותר בזמן הטוב ביותר" וסימנו את המשימה הבאה: לנסות לחדש את חוזהו של מסי.

קומאן התייחס לחיבוק במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "היחסים שלי איתו אף פעם לא היו מורכבים, מהפגישה הראשונה בינינו דיברנו בצורה ברורה מאוד. כשהוא חזר, הוא עשה כל מה שהוא יכול כדי לנצח משחקים עבור הקבוצה ולעבוד במטרה להגיע לשיא היכולת שלו. באותו רגע אמרתי לו שאנחנו צריכים לגמור משחקים יותר מהר".

כאמור, שחקן נוסף שעורר התלהבות גדולה היה פדרי, שבגיל 17 בלבד הפגין ביטחון רב נגד אחת הקבוצות הגדולות ביבשת והיה מעורב מאוד במשחק. "אירופה מגלה עוד ילד ענק", נכתב ב'מונדו דפורטיבו'. "הבחור בן ה-17 שחוזר הביתה במונית הוביל את בארסה באצטדיון יובנטוס ביכולת אדירה". המאמן החמיא גם הוא: "פדרי מרשים, הוא הראה כמה אופי יש לו למרות שהוא כל כך צעיר. הוא יהיה שחקן נהדר עבור בארסה, יש לו עתיד גדול".

פדרי. הלהיב את התקשורת בקטלוניה | Chris Ricco/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי