באיטליה קטלו: "מישהו ראה את יובנטוס?"

אנדראה פירלו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

בארץ המגף ביקרו את "הגברת הזקנה" אחרי הופעה חלשה בהפסד 2:0 לברצלונה. פירלו: "ייקח זמן להגיע לרמה שלהם". בונוצ'י: "לא עמדנו בציפיות, עשינו יותר מדי טעויות"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אחרי הדחה מאכזבת בידי ליון בשמינית הגמר בעונה שעברה, שהביאה לחילופי מאמנים, אוהדי יובנטוס בוודאי ציפו לראות גרסה משודרגת של הקבוצה שלהם. אך בהמשך לפתיחת העונה המקרטעת בליגה האיטלקית, שם הביאנקונרי השיגו שני ניצחונות בלבד מתוך חמישה מחזורים עד כה, אמש (רביעי) הגיע הפסד הבכורה בליגת האלופות כאשר יובה נכנעה 2:0 לברצלונה בתצוגה לא מספקת בעליל.

אלברו מוראטה אמנם מצא את הרשת שלוש פעמים, אך כל השערים שלו נכבשו מעמדת נבדל ונפסלו בצדק. "הגברת הזקנה" הציגה משחק חסר מעוף ובעיקר התגעגעה לכריסטיאנו רונאלדו, שצפה במשחק מהבית כיוון שלא הספיק להתאושש מנגיף הקורונה בזמן. פאולו דיבאלה נעלם במקום לתפוס את המושכות ולהוביל את יובנטוס, שראתה כיצד האקס מיראלם פיאניץ' מכתיב את הקצב בקישור של היריבה ורושם את הופעתו הטובה ביותר מאז שהצטרף לבארסה.

כותרות העיתונים באיטליה קטלו את הקבוצה מטורינו. "יובה נתפסו בנבדל", נכתב ב'גאזטה' וב'קוריירה דלו ספורט', בעוד ב'טוטו ספורט שאלו "מישהו ראה את יובה? יותר מדי טעויות ובלבול במשחק שלה. היא צריכה להיראות יותר טוב".

אלברו מוראטה | Chris Ricco/Getty Images

"לכל מועדון כדורגל יש תקופות. לנו היו שחקנים גדולים עם המון ניסיון בינלאומי. עכשיו הם יותר צעירים, אז ייקח להם קצת זמן להגיע לרמה הזו. אנחנו צריכים לעבוד ולהשתפר כדי שנוכל להתמודד עם קבוצה כמו ברצלונה", הסביר אנדראה פירלו בסיום המשחק. "ידענו שיהיה לנו קשה נגד קבוצה שמשחקת כדורגל טוב, שרגילה לשחק ברמות האלה, בעוד אנחנו נמצאים בתהליך".

המאמן ייחס את התוצאה גם לסגל החסר, שממנו נעדרו, מלבד רונאלדו, גם ג'ורג'יו קייליני, אלכס סנדרו ומתייס דה ליכט: "אני מקווה שיהיו לי יותר שחקנים בקרוב, כי אין לי יותר מדי אופציות ואלה שפותחים בהרכב משחקים 90 דקות פעמיים בשבוע. זה לא קל בשבילם, במיוחד כי הם צעירים וחסרי ניסיון".

גם לאונרדו בונוצ'י, שענד את סרט הקפטן בהיעדרו של קייליני, הודה כי הקבוצה שלו לא מספקת את הסחורה בפתיחת העונה: "לא עמדנו בציפיות מבחינת תוצאות לאחרונה. ידענו שיהיה קשה, אבל עשינו יותר מדי טעויות וזה הקל על ברצלונה. דרך ארוכה לפנינו, אנחנו יודעים שהיינו יכולים לעשות יותר הערב, כולל אותי. אנחנו צריכים לנשוך שפתיים, לעבוד ביחד ולהוציא מעצמנו את המקסימום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי