באיירן הודיעה שהמו"מ פוצץ, אלאבה: "לא דיברתי עם קבוצות אחרות"

הנשיא היינר הסביר כי נציגי השחקן לא השיבו על ההצעה ועל כן הקבוצה ממשיכה הלאה: "המתנו בסבלנות", המגן ענה: "דברים פנימיים לא צריכים לצאת". לבנדובסקי יחזור להרכב נגד זלצבורג

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן תתארח מחר (שלישי) בזלצבורג במסגרת המחזור השלישי בליגת האלופות, בתקווה להמשיך את רצף הניצחונות שלה באירופה עוד מהעונה שעברה (13 בסך הכל). אולם, על ההכנות של הקבוצה העיב פיצוץ המשא ומתן בין המועדון לדויד אלאבה, המגן השמאלי שמסיים את חוזהו בסיום העונה. זמן רב שהבווארים רצו להאריך את התקשורת עמו אך זה לא הצליח.

הרברט היינר, נשיא המועדון, הודיע רשמית על הפסקת המגעים: "הצגנו עבורו הצעה באמת טובה והוגנת, על אחת כמה וכמה בימים אלה (של הקורונה)", אמר בפתח דבריו. "הבהרנו לסוכנו של אלאבה (פיני זהבי) שאנחנו רוצים לקבל תשובה עד סוף אוקטובר".

תשובה כזו לא הגיעה. "אנחנו רוצים לתכנן דברים לגבי העמדה הקריטית הזו אבל המתנו בסבלנות. המנהל המקצועי חסן סליהמיצ'יץ' הבהיר לסוכנו שההצעה מבוטלת", המשיך הנשיא שהוסיף שבמועדון כבר החלו לחשוב על מחליף: "בוודאי שעשינו זאת, עלינו לתכנן את העתיד". בגרמניה נטען כי בסביבתו של המגן היו מופתעים מאוד מההחלטה של המועדון.

"אלאבה הוא בחור חביב והאוהדים אוהבים אותו, לכן נצטער מאוד אם ניפרד בסיום העונה, אבל האחריות שלנו היא להוביל את באיירן בשלב הקשה הזה ברמה הספורטיבית והכלכלית הטובה ביותר".

האוסטרי, שעבר הסבה נפלאה מעמדת המגן השמאלי לעמדת הבלם, הגיע למועדון ב-2009 והוא מהשרידים הבודדים של הטרבל הראשון ב-2013. באמתחתו 394 משחקים במדי אלופת אירופה בהם תרם 31 שערים. אלאבה זכה עם הקבוצה ב-22 תארים.

אלאבה עצמו התייצב לצד המאמן האנזי פליק במסיבת העיתונאים ולא פיזר את הערפל. אלאבה אמר: "גיליתי את המצב אתמול בערב. זו סיטואציה מיוחדת. נראה איך הדברים יתנהלו בעתיד. עדיין לא הצלחתי לחשוב על זה לעומק. "אני מאוד נהנה בבאיירן, מרגיש בנוח ושמח להיות חלק מהקבוצה הזו. אני לא יודע איך הדברים ייראו בעתיד. לא דיברו איתי רשמית. אבין אם האוהדים יכעסו אבל נקודת המבט שלי שונה".

המגן נשאל האם הוא בקשר עם מועדונים אחרים ואמר: "היו לנו שלושה משחקים בשבוע. לא חשבתי על דברים אחרים. באיירן תמיד הייתה הבית שלי. לא היה לי קשר עם מועדונים אחרים". עוד הוסיף: "הייתי רוצה שדברים פנימיים ישארו בפנים. חבל לי שאני מצטער ככה. המספרים שהוזכרו הם לא נכונים".

בחזרה למשחק מחר. רוברט לבנדובסקי, שלא שיחק כלל במהלך ה-1:2 על קלן ביום שבת, יחזור ל-11 במקומו של אריק צ'ופו-מוטינג וכך גם לוקאס הרננדז. נזכיר כי אלפונסו דיוויס פצוע. החלוץ הפולני הבקיע עשרה שערי ליגה בחמישה משחקים אך בליגת האלופות לא מצא את הרשת כבר שלושה משחקים. הבלם ניקלאס זולה אובחן כחיובי לקורונה ונשלח לבידוד.

פליק ששימש כמאמן הקבוצה הצעירה של זלצבורג אמר לקראת המשחק: "אהבתי מאוד את תקופתי שם, אבל קיבלתי הצעה מההתאחדות הגרמנית ולא הייתי צריך לחשוב פעמיים. הקבוצה נראית היטב בשנים האחרונות, יש להם צעירים מוכשרים. תוכנית המשחק שלהם מודרנית ואגרסיבית. יהיה משחק מרגש מחר".

רוברט לבנדובסקי
לבנדובסקי. מחפש שערים ראשונים העונה בצ'מפיונס | Pool / Getty images

זלצבורג מצידה מגיעה למשחק אחרי שהביסה 0:5 את סוורובסקי טירול בביתה ובליגה המקומית היא עם מאזן מושלם כעבור שישה משחקים. החלוץ נואה אוקאפור שהרשית שלושער יקווה להמשיך את הכושר הטוב שלו. הקבוצה של ג'סי מרש נתנה פייט אדיר נגד אתלטיקו מדריד אך נכנעה 3:2 בספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי