הזאר נגד הכישוף, וידאל מוכן. ריאל ואינטר "בגמר של נובמבר"

אדן הזאר | Peter Powell/Pool via Getty Images

"שתי קבוצות פאר כבר על חבלים", נכתב ב"מארקה". הבלגי, שפוגש את קונטה עמו לא הסתדר, רוצה לשבור את המחסום בליגת האלופות שם לא בלט מעולם. וידאל לא שוכח את העבר: "רוצה לנצח ולחגוג גם עם אוהדי ברצלונה"

(גודל טקסט)

רגע האמת של ריאל מדריד הגיע. הבלאנקוס, שמעולם לא הודחו בשלב הבתים ב-25 העונות בהן השתתפו בליגת האלופות, חייבים לנצח את אינטר הערב (רביעי) באצטדיון די סטפנו (22:00) אחרי שהשיגו נקודה אחת משש בצמד משחקי הפתיחה. גם עבור האיטלקים שסיימו בשתי תוצאות תיקו, מדובר במשחק של להיות או לחדול. "זה גמר", נכתב בשער "אס", הכותרת מפיו של זינדין זידאן והדברים שאמר במסיבת העיתונאים. "גמר כבר נובמבר". "על חבלים, כבר אחרי שני מחזורים", נכתב ב"מארקה". "הזוי ששתי קבוצות פאר כאלה מגיעות לקרב הישרדות".

הבלאנקוס לא רוצים להיות חתומים על היסטוריה שלילית. מעולם לא קרה שריאל לא ניצחה בארבעה משחקי בית רצופים בליגת האלופות. הבלאנקוס סיימו ב-2:2 נגד פריז סן ז'רמן אשתקד, הפסידו 2:1 למנצ'סטר סיטי והעונה נכנעו כזכור לשחטאר דונייצק. ב-11 משחקי הבית האחרונים באירופה, ריאל ניצחה רק בשלושה.

מי שקיבל את מרבית תשומת הלב כמובן הוא אדן הזאר. הבלגי כבש שער מבריק נגד הואסקה במשחק בו פתח לראשונה בהרכב, וב-80 הדקות שלו על המגרש הקבוצה כבשה חמישה שערים, כלומר אחד בכל 16 דקות. בלעדיו? 12 שערים העונה ב-730 דקות. היה זה שערו השני בלבד של הזאר בקבוצה מאז הצטרף מצ'לסי במאה מיליון יורו.

כותרות העיתונים בספרד | צילומי מסך: "מארקה" ו"אס"

"הזאר נגד הכישוף שלו בליגת האלופות", נכתב במארקה. הוא כבש שמונה שערים בלבד ב-51 משחקים, רשם 1,439 ימים במפעל ללא שער וספג פציעה קשה ומתסכלת אשתקד נגד פ.ס.ז'. שערו האחרון במפעל היה בנובמבר 2017 עם קונטה על הקווים נגד קרבאח. "עם הזאר אולי הבעיות יפתרו, זה הזמן כדי לתקן את המצב באירופה".

הבלגי פוגש את קונטה, וב"אס" מחממים. נכתב כי הבלגי אמנם זכה איתו באליפות גדולה ב-2016/17 וכן בגביע אך "איבד את החשק לשחק כדורגל". הזאר ביקר את קונטה בחריפות לאחר הפסד למנצ'סטר סיטי ("אם ז'ירו או מוראטה היו משחקים, היה קל יותר לגעת בכדור. עשיתי כמיטב יכולתי, רצתי, אבל לצערי לא שיחקתי כדורגל. גם אחרי שלוש שעות לא היינו נוגע בכדור". ג'יימי קראגר שפרשן את המשחק אמר: "אני משוכנע שלאחר המשחק, או בבית או כבר באוטובוס, הוא התקשר לסוכנו וביקש 'תוציא אותי מכאן'. הוא בטח רוצה לשחק בקבוצה ששולטת במשחק".

בצד השני, לארתורו וידאל יש סיפור לא פשוט עם ריאל מדריד ובתקשורת אף הגדירו אותו כ"אנטי מדרידיסטה". הקשר הודח פעמיים נגד הבלאנקוס במדי באיירן מינכן כשבאחד המשחקים ספג אדום. הוא טען לא פעם שריאל זוכה לעדיפות מצד השופטים. "אני עדיין זוכר את ההדחות נגדה, אבל מקווה לנצח מחר (היום) ולחגוג עם אוהדי אינטר וגם עם אוהדי ברצלונה", אמר. באיטליה בחרו באלכסיס סאנצ'ס כאחד מאנשי המפתח בהעדרו של רומלו לוקאקו והזכירו את השער הנפלא שכבש בקלאסיקו נגד הבלאנקוס ב-2013/14 כאשר הקפיץ מעל דייגו לופס.

ארתורו וידאל מול לוקה מודריץ' | Jean Catuffe/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי