ברצלונה הביסה את דינאמו קייב, 1:2 דרמטי ליובנטוס

שחקני ברצלונה חוגגים | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

למרות הרכב מחליפים, בארסה שמרה על מאזן מושלם עם 0:4 חלק ועלתה לשמינית הגמר. בריית'ווייט כיכב עם צמד ובישול, דסט וגריזמן הוסיפו. רונאלדו מחק פיגור מוקדם של האיטלקים, מוראה כבש בתוספת הזמן נגד פרנווארוש

(גודל טקסט)

לאחר הניצחונות המאוחרים של צ'לסי וסביליה, המחזור הרביעי של ליגת האלופות נמשך הערב (שלישי) במספר מוקדים שונים באירופה. בקייב, ברצלונה נותרה מושלמת אחרי 0:4 על דינאמו המקומית. במקביל, יובנטוס ניצחה 1:2 דרמטי את פרנצווארוש. האיטלקים והספרדים הבטיחו את מקומם בשלב הבא. בבית 6, דורטמונד ולאציו רשמו ניצחונות והתקרבו לשמינית הגמר.

דינאמו קייב – ברצלונה 4:0

נראה שליגת האלופות היא המפלט של ברצלונה העונה. בזמן שהיא מאבדת הרבה גובה ונקודות בליגה, במפעל היוקרתי של אירופה היא מושלמת. לאחר ההפסד לאתלטיקו מדריד בליגה, בארסה הגיעה הערב עם סגל חסר מאוד לאוקראינה. ללא ליאו מסי ופרנקי דה יונג, ועם בלם טבעי אחד, הקבוצה של רונאלד קומאן השיגה את הכרטיס לשלב שמינית הגמר.

שמות כמו אנטואן גריזמן ועוסמאן דמבלה פתחו את המשחק על הספסל, ומי שקיבל את ההזדמנות הגדולה היה מרטין בריית'ווייט, והחלוץ לקח אותה בשתי ידיים. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, החלוץ הדני סידר בדקה ה-52 לסרג'יניו דסט שער בכורה במדי סגנית אלופת ספרד ויתרון במשחק.

בריית'ווייט חוגג פירפו. ברצלונה מושלמת בצ'מפיונס | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

חמש דקות לאחר מכן בריית'ווייט גם מצא את הרשת בעצמו, זאת לאחר שנגח החשופה אחרי שאוסקר מינגזה, שהוקפץ מקבוצת המילואים, נגח לפניו. בדקה ה-70 החלוץ שירש את הספרה של לואיס סוארס השלים צמד בזכות פנדל מדויק. עמוק בתוך תוספת הזמן הגיע תורו של גריזמן לכבוש את שערו הראשון העונה בליגת האלופות, והצרפתי חתם את המשחק עם בעיטה קלילה לפינה.

יובנטוס – פרנצווארוש 1:2

רק במחזור שעבר ניצחה אלופת איטליה 1:4 קליל על אדמת הונגריה, אבל הערב הסיפור היה אחר. אל מול הקבוצה של אנדראה פירלו ניצבה פרנצווארוש הרבה יותר נחושה ומאמינה, כשמנגד שחקני פשוט יובנטוס לא הצליחו לשים את הכדור בשער. כריסטיאנו רונאלדו פתח בחוד לצידו של פאולו דיבאלה, דנילו פתח במרכז ההגנה לצד מתיאס דה ליכט ההולנדי.

האורחת אותתה מיד לאחר שריקת הפתיחה שהיא לא הגיעה לטורינו כדי להסתגר, ובדקה ה-19 מירטו אוזוני הצליח להכניע את וויצ'ך שצ'סני הפולני. כזכור, רונאלדו הוא מלך השערים של המפעל, וגם במשחק היום הוא סיים עם כדור ברשת, לאחר שמצא את הפינה השמאלית של השוער היריב מ-22 מטרים. שחקני הגברת הזקנה המשיכו ללחוץ כדי להשיג את שער הניצחון, ובדקה ה-92 הם גם השיגו את זה לאחר שאלברו מוראטה נגח לרשת ההונגרית וניצח את המשחק.

מוראטה חוגג את שער הניצחון הדרמטי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

דורטמונד – קלאב ברוז' 0:3

רביעייה בשבת נגד הרטה ברלין, וצמד הערב בליגת האלופות. זו התפוקה של ארלינג הולאנד בימים האחרונים. דורטמונד קרובה מאוד לכרטיס לשלב הבא אחרי הניצחון על הבלגים, כאשר גם ג'יידון סאנצ'ו חזר בגדול עם כדור חופשי מבריק במשחק. למרות שניצחה במשחק הפתיחה, נראה כעת שברוז' בדרך הבטוחה לליגה האירופית.

הולאנד חוגג. הנורבגי בכושר אדיר | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

לאציו – זניט סנט פטרסבורג 1:3

לאציו נותרה הקבוצה היחידה בבית ללא הפסד, כאשר היא גם החזירה על ה-1:1 בסיבוב הקודם נגד זניט. כבר אחרי שלוש דקות של משחק צ'ירו אימובילה הראה כמה הוא אדיר, לאחר שהסתובב במקום ושלח כדור מ-22 מטרים לרשת. מרקו פארולו הכפיל את היתרון עם בעיטה שטוחה וחזקה לפינה, אבל בדקה ה-25 ארטיום דזיובה החזיר את הרוסים למשחק עם שער מצמק. בדקה ה-55 אימובילה השלים צמד במשחק עם פנדל מדויק ולמעשה חתם את זהות המנצחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי