מסי מחוץ לסגל ברצלונה, קומאן: "הזדמנות אחרונה לתת לו לנוח"

ליאו מסי | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

אחרי שהקבוצה הבטיחה עלייה לשמינית הגמר, ההולנדי הותיר את "הפרעוש", טר שטגן וקוטיניו בחוץ: "מצפה לנו משחק חשוב בשבת". על פרנצווארוש (רביעי ב-21:45): "רוצים לנצח ולסיים במקום הראשון"

(גודל טקסט)

ברצלונה ויובנטוס כבר הבטיחו את העפלתן לשמינית גמר ליגת האלופות והכרעה לגבי מי מהן תסיים בפסגת הבית תתקבל רק בשבוע הבא כשהן יפגשו אחת את השנייה בקאמפ נואו, וכנראה שזו גם הסיבה שפעם נוספת יעלה המאמן רונאלד קומאן ללא הכוכב הכי גדול שלו. ערב המחזור החמישי בליגת האלופות, לברצלונה יתרון של שלוש נקודות על פני יובנטוס בזכות הניצחון 0:2 בטורינו בסוף אוקטובר והמשמעות היא שגם אם ברצלונה תמעד מחר (רביעי, 21:45) נגד פרנצווארוש, עתידה עדיין בידיה.

הבוקר ערכה ברצלונה את האימון האחרון שלה לפני שתצא להונגריה למשחק חוץ נגד פרנצווארוש ומרסל הייסטר, אך מי שבוודאות לא ישחק הוא ליאו מסי. הפרעוש, שגם בניצחון באוקראינה 0:4 על דינמו קייב בשבוע שעבר נותר מחוץ לסגל כדי שיזכה למנוחה, לא התאמן הבוקר, כמו גם השוער מארק אנדרה טר שטגן והקשר פיליפה קוטיניו ושלושתם נותרו מחוץ לסגל של המאמן רונאלד קומאן.

כאמור, באמצע השבוע הבא תארח ברצלונה את יובנטוס לקרב צפוי להכריע מי תהיה זו שתסיים בפסגת הבית והפעם צפוי להגיע לקאמפ נואו כריסטיאנו רונאלדו, שהחמיץ את המפגש הראשון בין הקבוצות לאחר שנמצא מאומת לנגיף קורונה. עוד קודם לכן, ברצלונה תתארח בשבת אצל קאדיס המפתיעה ואילו יובנטוס תארח מחר את דינמו קייב ובשבת ובשבת את טורינו בדרבי, כך שגם אנדראה פירלו עשוי לאפשר למספר מכוכביו מנוחה מחר.

ליאו מסי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

קומאן אמר לקראת המשחק בהונגריה: "הדבר החשוב ביותר היה להעפיל לשמינית, אבל המנטליות של ברצלונה חייבת להיות לנצח בכל המשחקים. נרצה לשחק טוב ולנצח. אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון בבית. יש לנו יתרון של שלוש נקודות על יובנטוס ונותרו עוד שני משחקים".

על כך שליאו מסי נותר מחוץ לסגל משחקי שני ברציפות: "זה לא שגרתי, אבל עם הלו"ז הנוכחי היו שני רגעים בהם התאפשר לי להעניק לו מנוחה, בשבוע שעבר בקייב ובמשחק מחר בהונגריה. אני רוצה לתת הזדמנויות לשחקנים אחרים והמשחק בשבת מול קאדיס חשוב לנו מאוד. אחרי מחר, אין מנוחה יותר. העובדה שהעפלנו שלב גם משפיעה על ההחלטה".

על כך שמסי קיבל צהוב לאחר המחווה למראדונה במשחק מול אוססונה: "אנחנו יודעים שיש חוקים בכדורגל. כולם יודעים למה הוא עשה את זה, הוא הקדיש את הגול שהבקיע לזכרו של דייגו. צריך להבין את זה ולהתחשב. אם זה היה תלוי בי, כמובן שהייתי מבטל את הכרטיס הצהוב שהוא ספג".

על כך שמסי לא מרבה להבקיע העונה: "מסי הוא תמיד מסי. הוא חשוב מאוד עבור משחק ההתקפה שלנו. כשהכדור אצלו תמיד יש תנועה, איכות המסירה שלו היא ברמה הכי גבוהה בעולם. הוא מעורב כמעט בכל שער שלנו. אי אפשר להבקיע 30 שערי ליגה בכל עונה, אבל הוא עובד קשה ומכריע משחקים עבורנו".

ליונל מסי | ברצלונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי