ה-750 של כריסטיאנו רונאלדו והערב הבלתי נשכח של אוליבייה ז'ירו

כריסטיאנו רונאלדו | Valerio Pennicino/Getty Images

הפנומן הגיע לנקודת הציון המדהימה בניצחון יובנטוס בבודפשט, חלוץ צ'לסי בהופעה נדירה בהרכב סיים עם רביעייה ועשה היסטוריה. וגם: גריזמן המשיך ברצף והנתון המשוגע של כוכב בשאקשהיר. כל המספרים

(גודל טקסט)
כל מספרי הערב השני של המחזור החמישי בליגת האלופות

750 – כריסטיאנו רונאלדו כבש את שערו ה-750 בקריירה בכל המסגרות (קבוצות ונבחרת), כאשר לא פחות מ-75 מהם (עשרה אחוז) נכבשו במדי יובנטוס.

13 – כריסטיאנו רונאלדו כבש את שערו הראשון מול דינמו קייב מאז נובמבר 2007, 13 שנים ו-25 ימים. זהו ההפרש הכי גדול בין שני שערים של שחקן אחד מול אותה קבוצה בליגת האלופות אי פעם.

1 – פדריקו קייזה כבש את שערו הראשון בליגת האלופות, 20 שנה ו-256 ימים אחרי שאביו, אנריקו קייזה כבש את שערו האחרון במפעל.

פדריקו קייזה חוגג | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images
סטפני פרפרט | Filippo Alfero – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

1 – סטפני פרפרט היא האישה הראשונה אי פעם להיות שופטת ראשית במשחק ליגת אלופות, פרפרט שפטה הערב את המשחק בין יובנטוס לדינמו קייב.

4 – קבוצת החוץ ניצחה בכל ארבעת המפגשים בין מנצ'סטר יונייטד לפריז סן ז'רמן בליגת האלופות.

5:45 – השער של ניימאר היה המוקדם ביותר שספגה יונייטד באולד טראפורד מאז 2015, אז היה זה דניאל קליגיורי במדי וולפסבורג, 3:53 דקות מהפתיחה.

3 – מרכוס ראשפורד הוא השחקן השני שכבש נגד פ.ס.ז' בשלושה משחקים רצופים. הראשון היה ניימאר שעשה זאת בארבעה משחקים ברציפות.

מרקוס ראשפורד, אדינסון קבאני | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

6 – מרכוס ראשפורד כבש שישה שערים בחמש הופעות העונה בליגת האלופות, יותר מ-18 ההופעות הראשונות שלו במפעל בהן כבש חמישה שערים.

3 – מרקיניוס כבש שלושה שערים בליגת האלופות מאז חידושה באוגוסט האחרון, יותר מכל שחקן הגנה אחר ומכל שחקן פ.ס.ז' אחר במהלך התקופה הזו.

33 – השער של מרטין בריית'ווייט מול פרנצווארוש היה השער שהובקע אחרי רצף המסירות הכי ארוך אי פעם בליגת האלופות, 33 מסירות.

3 – אנטואן גריזמן כבש בשלושה משחקים רצופים במדי ברצלונה בכל המסגרות בפעם הראשונה.

אנטואן גריזמן | ATTILA KISBENEDEK/AFP via Getty Images

4 – אוליבייה ז'ירו הוא השחקן הראשון לכבוש ארבעה שערים במשחק אחד מאז פרנק למפארד נגד אסטון וילה ב-2010.

34 – אולבייה ז'ירו הוא השחקן המבוגר ביותר (34 ו-63 ימים) לכבוש לפחות צמד במשחק אחד במסגרת אירופית עבור צ'לסי, הצרפתי עקף את דרוגבה שעשה זאת בגיל 33 ו-270 יום נגד ולנסיה ב-2011.

34 – אוליבייה ז'ירו הוא השחקן המבוגר ביותר לכבוש לפחות שלושער בהיסטוריה של ליגת האלופות, והמבוגר ביותר במפעל אירופי כלשהו מאז פרנץ פושקאש שעשה זאת במדי ריאל מדריד ב-1965 נגד פיינורד בגיל 38 ו-173 ימים .

אוליבייה ז'ירו | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

2 – אירפן קאבצ'י הוא השחקן השני אי פעם בליגת האלופות שכבש שלושער מחוץ לרחבה. הראשון היה ווין רוני במדי יונייטד נגד פנרבחצ'ה ב-2004.

3 – רק שלושה שחקנים כבשו שלושער במליגת האלופות וקבוצתם הפסידה: רונאלדו (הברזילאי) במדי ריאל נגד מנצ'סטר יונייטד ב-2003, גארת' בייל במדי טוטנהאם נגד אינטר ב-2010, ואירפן קאבצ'י במדי בשקשאהיר נגד לייפציג ב-2020.

4 – צ'ירו אימובילה כבש בארבעת משחקיו האחרונים בסיגנל פארק (שלושה במדי דורטמונד ב-2014/15). השחקן האחרון שעשה זאת היה כריסטיאנו רונאלדו באליאנץ ארנה.

אירפאן קאבצ'י חוגג | Emrah Yorulmaz/Anadolu Agency via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי