דמבלה קיבל את סרט הקפטן: "חזר להמריא". קומאן החמיא

עוסמאן דמבלה | Laszlo Szirtesi/Getty Images

יצא לדרך חדשה בברצלונה? הצרפתי היה מצוין ב-0:3 על פרנצווארוש ואף ענד את הסרט לאחר שבוסקטס הוחלף. המאמן שיבח אותו ואת גריזמן והוסיף: "אם הולך לריאל מדריד טוב או רע - זו לא הבעיה שלנו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בקלילות וללא ליאו מסי שקיבל מנוחה ונשאר בספרד, ברצלונה גברה אתמול (רביעי) 0:3 על פרנצווארוש בהונגריה ונותרה עם מאזן מושלם בשלב הבתים של ליגת האלופות – חמישה ניצחונות בחמישה משחקים. במחזור הסיום ביום שלישי הקטלונים יפגשו בקאמפ נואו את יובנטוס וכריסטיאנו רונאלדו, שגם הם כבר העפילו לשמינית הגמר, לקרב על ראשות הבית. רק הפסד בהפרש של יותר משני שערים ימנע מבארסה את הפסגה.

אחת הבשורות הגדולות ביותר עבור ברצלונה היא היכולת הטובה שמציג אנטואן גריזמן במשחקים האחרונים. אמש הצרפתי כבש שער נהדר עם העקב, ובפעם הראשונה מאז הצטרף לקבוצה הוא מצא את הרשת שלושה משחקים ברציפות בכל המסגרות. אבל מלבד גריזמן, יש עוד שחקן צרפתי אחד שעושה רחשים של קאמבק: עוסמאן דמבלה.

הפציעה של אנסו פאטי החזירה אותו יותר ויותר לרוטציה, ואתמול הוא הציג משחק מצוין כשתופקד באגף השמאלי וסיפק בישול, שער בפנדל ויכולת טובה. במחצית, סרחיו בוסקטס הוחלף וסרט הקפטן עבר לדמבלה, שענד אותו לראשונה. דווקא הוא היה זה שקיבל את הסרט מכיוון שהיה הוותיק ביותר בקבוצה מבין השחקנים שנכחו על כר הדשא, ואולי זה מצביע על התחלת דרך חדשה. בתקשורת הספרדית החמיאו: "חזר להמריא".

אנטואן גריזמן | Laszlo Szirtesi/Getty Images

מאמן בארסה, רונאלד קומאן, החמיא לדמבלה בסיום ואמר: "הוא שחקן נהדר. יש לו הרבה איכות, אחד על אחד מצוין, הוא מהיר מאוד, משחק עם שתי הרגליים והוא יעיל. יש לי הרבה שחקנים ולמאמן זה קשה לקבל החלטות כששחקנים כמו דמבלה משחקים כמו כמו שהם משחקים בתקופה האחרונה". המאמן ההולנדי לא שכח לשבח גם את גריזמן, שאולי נמצא בתקופה הטובה ביותר שלו מאז הצטרף מאתלטיקו מדריד. "הוא תמיד עבד קשה. עכשיו הכדורים נכנסים לו ואני מקווה שהוא ימשיך להציג את אותה איכות".

בכלל, קומאן מרוצה מהשיפור של בארסה בתקופה האחרונה ביחס לפתיחת העונה: "יש שינוי גדול מתחילת העונה. בהרבה משחקים הייתה חסרה לנו יעילות, ועכשיו יש לנו אותה". המאמן נשאל לגבי המשבר של ריאל מדריד ואמר: "המטרה שלנו היא לא להסתכל על ריאל, סביליה או קבוצות אחרות. אנחנו מסתכלים למעלה ורואים את אתלטיקו עם תשע נקודות יותר מאיתנו ולכן אנחנו צריכים לנצח את המשחקים שנותרו לנו עד סוף השנה כדי להיות מסוגלים לחשוב על אליפות. אם לריאל הולך טוב או רע – זו לא בעיה שלנו".

רונאלד קומאן | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי