ניימאר שבר שיאים והצהיר: "מעולם לא חשבתי לעזוב"

ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

כוכב פ.ס.ז' להט עם שלושער ב-1:5 על בשאקשהיר, נכנס לדפי ההיסטוריה והבהיר שימשיך בקבוצה. אמבפה עקף את מסי, הנשיא סיפר שהשניים נמצאים במגעים להארכת חוזה. טוכל: "לניימאר יש לב גדול מאוד"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

כמה רעש גרר המשחק בין פריז סן ז'רמן לבשאקשהיר. כזכור, הוא היה אמור להתקיים ביום שלישי, אך בעקבות תקרית גזענית הזויה של שופט המשחק, הוא הופסק בדקה ה-14 במצב של 0:0. ההתמודדות חודשה אתמול (רביעי), ואלופת צרפת סיפקה הצגה עם 1:5 גדול – כאשר ניימאר וקיליאן אמבפה נצצו.

הברזילאי כבש שלושער, בעוד הצרפתי מצא את הרשת פעמיים וכבש בליגת האלופות יומיים לפני שהוא סוגר שנה שלמה מבלי לעשות את זה. השניים נכנסו לדפי ההיסטוריה: ניימאר כבש את השלושער השלישי שלו בליגת האלופות, כאשר רק לליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו יש יותר (שמונה). בנוסף, הוא השתווה לזלאטן איברהימוביץ' במקום השני של מלכי השערים של פ.ס.ז' בצ'מפיונס, ורק אדינסון קבאני מקדים אותם.

בשלושת השערים שכבש, ניימאר הגיע ל-41 כיבושים במפעל (סך הכל 65 שערים שהוא כבש או בישל ב-65 הופעות) והפך לרביעי מבין המהירים ביותר שהגיעו ל-40 שערים בליגת האלופות. הוא עשה זאת ב-65 הופעות כאמור, ורק רוד ואן ניסטלרוי (45), ליאו מסי (61) ורוברט לבנדובסקי (61) עשו זאת מהר יותר. אגב, הוא גם הפך לראשון בתולדות ליגת האלופות שכובש לפחות 20 שערים בשתי קבוצות שונות.

קיליאן אמבפה | Aurelien Meunier – PSG/PSG via Getty Images

ואמבפה? הוא הגיע ל-21 שערים שערים במפעל, והוא הפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש 20 שערים בצ'מפיונס: בגיל 21 ו-11 חודשים. עד היום מי שהחזיק בשיא הזה היה מסי, שהגיע לנקודות הציון הזו בגיל 22 ושמונה חודשים.

חוזהו של ניימאר מסתיים בסוף העונה הבאה וסיום המשחק הוא סיפק הצהרה: "אני מאוד שמח בפריז, במועדון ועם חבריי לקבוצה. הרעיון לעזוב מעולם לא עלה בדעתי. אנחנו צריכים לשבת על החוזה החדש, יש לנו קשר טוב מאוד ונראה מה יקרה בעתיד". הנשיא, נאסר אל חלאיפי, אמר לאחרונה: "התחלנו לדבר גם עם ניימאר וגם עם אמבפה על הארכת חוזה. זה יישאר חסוי, אבל אני בטוח ששניהם רוצים להישאר איתנו".

המאמן תומאס טוכל החמיא בסיום לברזילאי, שכן הוא הפנדליסט הקבוע והוא פרגן לאמבפה לבעוט את הפנדל בכדי שיסיים את הבצורת בליגת האלופות: "זו מחווה נהדרת, הוא ויתר על שלושער, וזה לא דבר רגיל שהוא מבקיע שלושה שערים במשחק. הלב שלו גדול מאוד, הוא תמיד חושב על החברים שלו לקבוצה".

ניימאר, תומאס טוכל | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי