לבנדובסקי צפוי להיבחר למצטיין של 2020, שער השנה יהיה של סון?

רוברט לבנדובסקי | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

פיפ"א פרסמה את רשימת המועמדים הסופיים לתואר "The Best", חלוץ באיירן מינכן ככל הנראה יקדים את רונאלדו ומסי והדרום קוריאני של טוטנהאם בקרב מול לואיס סוארס וקשר פלמנגו. וגם: ביילסה, פליק או קלופ?

(גודל טקסט)

קצת פחות משבוע לפני שפיפ"א תערוך את טקס מצטייני השנה, ביום חמישי הבא בציריך, שווייץ, הערב (שישי) פורסמה רשימת המועמדים הסופיים לתואר "The Best". בהיעדר "כדור הזהב" של "פראנס פוטבול" בשנה זו, טקס שבוטל בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, כעת התואר שמחלקת פיפ"א הופך לאטרקטיבי ביותר לשנת 2020.

שלושת השחקנים שהגיעו לישורת האחרונה ואחד מהם יהיה שחקן השנה בעולם לשנת 2020 הם ליאו מסי, כוכב ברצלונה ונבחרת אררגנטינה, כריסטיאנו רונאלדו מיובנטוס ונבחרת פורטוגל וגם מי שנחשב למועמד המוביל לזכות, החלוץ הפולני רוברט לבנדובסקי שזכה עם באיירן מינכן באליפות, בגביע הגרמני וכמובן שגם בליגת האלופות בה הפציץ ללא הכר וסיים עם 15 שערים.

לפרס השוער המצטיין של שנת 2020 הגיעו שלושה מועמדים סופיים והם אליסון בקר הברזילאי של ליברפול, מנואל נוייר של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה ויאן אובלק, שוער אתלטיקו מדריד שבמדי נבחרת סלובניה ספג מערן זהבי שלושער.

מנואל נוייר עוצר את אמבפה
נוייר עוצר את אמבפה בגמר | MANU FERNANDEZ/POOL/AFP via Getty Images

באשר לתואר מאמן השנה, שלושת המועמדים הסופיים הם מרסלו ביילסה שהעלה את לידס בחזרה לפרמיירליג אחרי 16 שנה, הנסי פליק שמונה למאמן באיירן במהלך העונה והוביל אותה לזכייה בכל התארים האפשריים וכן יורגן קלופ שהחזיר את אליפות הפרמיירליג לליברפול כעבור 30 שנה.

גם שער השנה בעולם ייבחר, התואר על שם פושקאש, ושלושת המועמדים האחרונים לתואר הם יונג מין סון על שערו האדיר בטוטנהאם נגד ברנלי בדצמבר 2019, לואיס סוארס שעשה זאת גם הוא בדצמבר 2019 כשעוד שיחק בברצלונה וכבש נגד מאיורקה וכן החלוץ האורוגוואי ג'ורג'יאן דה ארסקאטה שכבש במספרת במדי פלמנגו.

צפו בשלושת השערים שמועמדים לתואר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי