הולאנד: "ליגת האלופות – המקום בו כוכבים זורחים. סביליה קשוחה"

ארלינג הולאנד | Lars Baron/Getty Images

כוכב דורטמונד מוכן למפגש מול האנדלוסים בשמינית גמר הצ'מפיונס ברביעי: "קשה מאוד לשחק נגדם". מנגד, הקבוצה של לופטגי ברצף של תשעה ניצחונות, ובשבעת המשחקים האחרונים כלל לא ספגה. ואיך קונדה הגיב להגרלה?

(גודל טקסט)

אירופה מתמרקת. ליגת האלופות תיכנס הערב (שלישי) לשלב שמינית הגמר עם שני משחקים נהדרים, כאשר ברצלונה תפגוש את פריז סן ז'רמן וליברפול תתמודד מול לייפציג. מחר ייערכו שני משחקים נוספים, כשפורטו תנסה להפתיע את יובנטוס, ובנוסף, דורטמונד וסביליה ייפגשו לקרב ראש בראש.

יותר מעשר שנים עברו מאז המפגש האחרון בין דורטמונד לסביליה. אז, בספטמבר ודצמבר 2010 שתי הקבוצות התמודדו אחת מול השנייה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. במשחק הראשון, שנערך בגרמניה, האנדלוסים ניצחו 0:1, בעוד בספרד הקבוצות נפרדו ב-2:2.

דורטמונד, שהודיעה אתמול על מינויו של מרקו רוזה למאמן הקבוצה בעונה הבאה, מציגה העונה חוסר עקביות בצורה קיצונית. הקבוצה מתנדנדת בין כדורגל שובה עין לאכזבות, והיא חייבת להשיג תוצאה טובה מחר במשחק שייערך בספרד, ברמון סאנצ'ס פיחואן.

מאמנה הזמני של הצהובים-שחורים, אדין טרזיץ', דיבר לקראת ההתמודדות ואמר: "המטרה הברורה שלנו היא להעפיל לשלב הבא. נעשה כל שביכולתנו כדי להשיג את זה. אנחנו צריכים לעשות שתי הופעות טובות כדי לעבור, גם מחר וגם בגומלין".

אדין טרזיץ' | Lars Baron/Getty Images

חלוץ וכוכב דורטמונד, ארלינג הולאנד, התראיין לאתר הרשמי של אופ"א ואמר: "תמיד חלמתי לשחק בליגת האלופות. זה המקום בו הכוכבים זורחים. כבשתי שלושער בהופעת הבכורה שלי במפעל במדי זלצבורג ואמרתי לעצמי 'אלוהים אדירים, אני באמת חי את החלום'".

הולאנד גם מחזיק בשני שיאים מרשימים בצ'מפיונס ליג. הוא כבש שמונה שערים בחמש הופעותיו הראשונות במפעל, והוא הפך לשחקן הראשון מתחת לגיל 20 שכובש בחמישה משחקים רצופים בליגת האלופות. כמו כן, הוא הראשון שמצא את הרשת שמונה פעמים בחמשת משחקי הבכורה שלו במפעל. בנוסף, הוא השחקן שהגיע הכי מהר אי פעם לעשרה שערים בליגת האלופות והשחקן הצעיר ביותר שהגיע ל-15 שערים בצ'מפיונס. "סביליה יריבה קשוחה ונצטרך להיות ברמה הכי גבוהה שלנו כדי שיהיה לנו סיכוי. זו קבוצה טובה שקשה לשחק נגדה", סיכם הנורבגי.

ומה קורה בגזרת סביליה? היא מגיעה עם ביטחון רב למפגש. הקבוצה של ז'ולן לופטגי ניצחה בתשעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, ובשבעה האחרונים אף שמרה על שער נקי. ז'ול קונדה, בלם הקבוצה, דיבר לקראת דורטמונד: "לא הייתה לי העדפה איזו קבוצה לקבל בשמינית הגמר. כשקיבלנו את דורטמונד חשבתי לעצמי 'בסדר, זו הקבוצה שנתמודד מולה, צריך להתכונן'. לא משנה את מי היינו מקבלים, נעשה הכל כדי לעלות לשלב הבא".

ז'ול קונדה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי