קלופ: "לא אעזוב". נגלסמן רוצה מהפך: "כבר קרו דברים מטורפים"

יורגן קלופ, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה
יורגן קלופ, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה | Pool / Pool

מנג'ר ליברפול לא מתרגש מהאפשרות לאמן את נבחרת גרמניה ויקבל בחזרה את קבאק, אך פירמינו כנראה ייעדר מול לייפציג "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד איתם", טען המאמן שינסה למחוק 2:0 מהמשחק הראשון

(גודל טקסט)

ליגת האלופות סידרה לנו לא מעט משחקים מטורפים בעונות האחרונות, והאם מצפה לנו אחד כזה גם מחר (רביעי)? את זה נדע בקרוב, כאשר ליברפול תארח את לייפציג לגומלין שמינית גמר, אחרי שבמשחק הראשון אלופת אנגליה ניצחה 0:2 ב"פושקש ארנה" שבבודשפט, הונגריה.

אז נכון, המייטי-רדס נמצאים עם רגל וחצי ברבע הגמר לאור התוצאה של המשחק הראשון מבין השניים, אך בכושר הנוכחי שלהם – אף אחד לא יופתע אם לייפציג תנצח במשחק שגם הוא ייערך שבאצטדיון בבודפשט. הקבוצה של יורגן קלופ בשפל היסטורי ורצף של שישה הפסדים רצופים באנפילד, דבר שלא קרה בכל ההיסטוריה של המועדון, כך שאולי העובדה שהמשחק לא משוחק בביתה דווקא תתרום לה.

הביטחון של ליברפול מאוד מעורער, בטח ובטח אחרי ההפסד המביך לפולהאם מהתחתית במחזור האחרון בפרמיירליג, ואין ספק בכלל שגול מוקדם של לייפציג ישנה לחלוטין את תמונת המשחק, אם אכן יהיה כזה, כך שלקבוצה של יוליאן נגלסמן יש הרבה תקוות.

יורגן קלופ | Clive Brunskill/Getty Images

יורגן קלופ ניסה לשמור על אופטימיות ודיבר גם על כך שהמשחק שוב ייערך בבודפשט: "האיכות של השחקנים שלי נותנת לי אמונה, אני לא מטיל בנו שום ספק ויודע שאנחנו נילחם כמו שצריך. אין לנו שום בעיה עם אנפילד, זה לא שהדשא לא טוב או משהו כזה, אלא פשוט לא שיחקנו טוב. בכדורגל תמיד יש לך סיכוי ואנחנו לא יכולים לחכות יותר ליום שיחזור הקהל, אבל בליגת האלופות אנחנו במומנטום אחר וגם היו לנו המון רגעים טובים העונה, אנחנו פשוט צריכים לשמור על עקביות".

קלופ במהלך מסיבת העיתונאים גם פסל אפשרות שיחליף את יואכים לב כמאמן נבחרת גרמניה החל מהקיץ הקרוב (לחצו כאן לידיעה המלאה), אבל בינתיים יש לו לא מעט צרות וגם מחר הוא ימשיך להסתדר ללא השחקנים שסובלים מפציעות ארוכות – וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז, ג'ואל מאטיפ והקפטן ג'ורדן הנדרסון.

מלבדם, כשירותו של רוברטו פירמינו מוטלת בספק והוא צפוי להיעדר מהמפגש לאחר שלא התאמן גם היום על פי הדיווחים. דיוגו ז'וטה אמור להמשיך בהרכב ולפתוח בשלישיית ההתקפה לצד מוחמד סלאח וסאדיו מאנה, כאשר קרטיס ג'ונס הצעיר ישחק בקישור. פאביניו אמור לשוב להרכב, כנראה למרכז ההגנה ליד אוזאן קבאק שהיום ערך אימון מלא וישוב ל-11, אולם גם קיימת אפשרות שהברזילאי ישוב לקישור לאחר תקופה ארוכה ואז נראה שקבאק ישתף פעולה בהגנה לצד נתניאל פיליפס.

ז'וטה. ימשיך בהרכב, הפעם לצד סלאח ומאנה | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images

לייפציג, מנגד, בכושר טוב וברצף של שישה ניצחונות רצופים בבונדסליגה. היא המתחרה העיקרית, ואולי היחידה, של באיירן מינכן על תואר האליפות, כשהיא רחוקה רק שתי נקודות מאלופת אירופה שנמצאת בפסגת הליגה הגרמנית.

נגלסמן הטריף את השחקנים שלו לקראת המשחק, מאמין לגמרי במהפך ואמר לקראת ההתמודדות: "השחקנים שלי יודעים שהרבה דברים מטורפים קרו בכדורגל. במשחק הראשון הראינו שאנחנו יכולים להתמודד איתם ולהגיע למצבים. אנחנו יכולים לעשות את זה, ובמקביל אנחנו צריכים לא לעשות טעויות".

מבחינה מקצועית, קונרד ליימר ימשיך להיעדר, כמו גם דומיניק סובוסלאי, הרכש המבטיח של ינואר, שעדיין אפילו לא ערך בכורה בלייפציג בעקבות פציעה. אנחליניו המצוין בספק ובכל מקרה לא אמור להיות כשיר לפתוח בהרכב גם אם יהיה בסגל. מרסל סביצר בספק גם הוא, אך ההערכה שיהיה כשיר. דני אולמו, אמיל פורסברג, כריסטופר אנקונקו ואלכסנדר סורלות' צפויים לעלות ב-11.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי