בארסה במצוקת בלמים, קומאן: "אם מסי ייתן משחק גדול, הכל אפשרי"

ליאו מסי חוגג | Manuel Queimadelos/Quality Sport Images/Getty Images

אחרי פציעת פיקה, אראוחו לא הספיק להתאושש והבלאוגרנה צפויים לעלות עם מינגסה ואומטיטי לגומלין מול פ.ס.ז'. המאמן תלה תקוות בכוכב ואמר: "לא היה לנו יום אחד בסגל מלא". וגם: המאזן העגום במשחקי חוץ באלופות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בידיעה שהיא זקוקה לנס על מנת לסיים את הערב עם כרטיס לרבע גמר ליגת האלופות, ברצלונה תתייצב מחר (רביעי) למשחק החשוב ביותר שלה עד כה העונה – הגומלין נגד פריז סן ז'רמן שהביסה אותה 4:1 בקאמפ נואו לפני שלושה שבועות. הבלאוגרנה מגיעים לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, כולל אחד הירואי שהעלה אותם לגמר גביע המלך, אך לא אחת ראינו בשנתיים האחרונות שמול הקבוצות הגדולות באירופה לא בטוח שיש לבארסה מה למכור.

אם הפיגור מהמשחק הראשון לא מהווה מכשול מספיק גדול, שימו לב למאזן משחקי החוץ של הקטלאנים בשלבי הנוקאאוט בליגת האלופות בשנים האחרונות: ברצלונה ניצחה רק פעם אחת בתשעה משחקים מחוץ לקאמפ נואו (0:1 על מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר 2019) ומעבר לכך רשמה חמישה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו, כאשר בשישה מתוך המשחקים כלל לא הצליחה למצוא את הרשת.

קבוצתו של רונאלד קומאן איבדה בשבוע שעבר את ג'רארד פיקה שנפגע בברכו נגד סביליה, והצטרף ברשימת הפצועים לסרג'י רוברטו, אנסו פאטי ופיליפה קוטיניו. בברצלונה קיוו שהבלם הצעיר רונאלד אראוחו יהיה כשיר להתמודדות בפארק דה פראנס, אך האורוגוואי לא התאושש בזמן מפציעה בקרסול ונותר מחוץ לסגל. המאמן ההולנדי, שזנח בשלושת המשחקים האחרונים את מערך ה-4:3:3 המסורתי של בארסה, צפוי להמשיך בשיטת שלושת הבלמים וזה אומר שאוסקר מינגסה וסמואל אומטיטי אמורים לפתוח לצד קלמן לנגלה.

רונאלד קומאן
קומאן. יסתדר עם בעיית הבלמים? | Daniele Badolato – Juventus FC /

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, קומאן אמר: "לא היה לנו אפילו יום אחד עם סגל מלא ואנו סובלים מחוסר מזל בעמדת הבלם. ברור שזה לא אותו הדבר לחזור מפיגור 2:0 ממשחק חוץ לעומת 4:1 שספגת בבית. תמיד יותר קל לחזור בגומלין אם אתה מארח אותו. כדי למחוק את הפיגור נצטרך את כל השחקנים במיטבם. אם נצליח וליאו (מסי) יצליח לתת את אחד ממשחקיו הטובים ביותר, הכל אפשרי".

פרנקי דה יונג הוסיף: "אנחנו באים כדי להילחם וכמובן שמאמינים שזה אפשרי. תמיד היינו מאוחדים והוכחנו את זה נגד סביליה. בליגה השתפרנו מתחילת 2021 ובגביע הגענו לגמר. לאפורטה? אנחנו שמחים שיש לנו נשיא. זה חשוב מאוד למועדון. הוא איחל לנו בהצלחה וביקש מאיתנו שנסע לפריז להילחם".

"תמיד היינו מאוחדים". מסי, דמבלה ודה יונג | Fran Santiago/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי