הזאר ייעדר נגד אטאלנטה, זידאן פנה לאוהדי ריאל מדריד

קארים בנזמה, שחקני ריאל מדריד | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

הבלאנקוס מקווים להעפיל לרבע הגמר לראשונה מאז 2018. הבלגי ייעדר, המאמן ביקש סבלנות: "במוקדם או במאוחר הוא יגיע, עלינו להיות סבלניים כלפיו, זה מעולם לא קרה לו". בנזמה נשאל על רונאלדו. קאסמירו מושעה

(גודל טקסט)

כבר שלוש שנים שריאל מדריד לא הייתה בשלב רבע הגמר, מאז הזכייה האחרונה שלה בליגת האלופות, איי שם בעונת 2017/18. מחר (שלישי) הבלאנקוס ייארחו את אטאלנטה עם יתרון 0:1 מהמשחק באיטליה ויקוו לחזור למעמד שמונה האחרונות. השוער טיבו קורטואה, למשל, לא הגיע למעמד כבר שבע שנים, מאז עונת 2013/14 כשהיה שוער אתלטיקו מדריד והפסיד בגמר לריאל.

כעת זינדין זידאן יהיה עם סגל מלא בהשוואה לחיסורים הרבים מהמשחק הראשון. הקפטן סרחיו ראמוס יפתח בהרכב למשל אך מי שעדיין ימשיך להיעדר ככל הנראה הוא אדן הזאר. הבלגי כבר שולב כמחליף במהלך ה-1:2 על אלצ'ה בשבת אך לא עלה לכר הדשא. המועדון לא דיווח על פציעה חדשה אך נראה שסיכוייו לשחק נמוכים. "הקללה" של הבלגי ממשיכה שכן הוא החמיץ כבר 21 משחקים העונה.

כתמיד, ריאל תלויה ביכולתו של קארים בנזמה שהבקיע צמד בשבת והגיע ל-20 שערי ליגה. אם בנזמה יכבוש שוב את אותה הכמות הוא ישתווה לראול גונזאלס, החלוץ האגדי, במקום הרביעי בטבלת הכובשים בליגת האלופות איי פעם. ההנחה היא שלצידו ישחקו מרקו אסנסיו שלא שותף ולו לדקה אחת ביום שבת וגם רודריגו הברזילאי. מגד, קאסמירו הנפלא ייעדר בשל כרטיסים צהובים כשפדה ואלוורדה אמור לשחק בעמדה אחורית מן הרגיל.

הזאר. שוב בעיות | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

זידאן הבהיר לקראת המשחק: "אנחנו מתחילים מאפס, לא מתייחסים למשחק הראשון. המשחק זה הדבר היחיד שיש לנו בראש, עלינו לשחק נהדר כדי לעבור הלאה. אסור לנו לחשוב שעמדנו במשימה".

על הזאר הפצוע: "יש לו חוזה ארוך, במוקדם או במאוחר הוא יגיע, אני לא יודע מה יש לו ומקווה שזה דבר קטן והוא ישוב במהרה. אני מבין את האוהדים אבל עלינו להיות סבלניים כלפיו, אני מבקש מהם להמתין לו ולתמוך בו, מקווה שהוא יחזור לעצמו, זה שחקן שכולם רוצים שישחק".

זינדין זידאן | Indira/DAX Images/NurPhoto via Getty Images

בנזמה התייחס לפציעה של הזאר ולמשחק הקרוב: "לעדן לא היה מזל מאז שהגיע, אני עצוב וכואב בשבילו. הוא שחקן צמרת שיעזור לנו מאוד, הוא רוצה להראות שהוא כוכב. אנחנו רוצים לעזור לו ומקווים שהוא יחלים מקרוב. אטאלנטה יריבה שמשחקת היטב, ממושמעת כמו כל קבוצה איטלקית. נשחק מהר בתקווה לנצח ולהראות שאנחנו מכוונים גבוה.

על חזרתו האפשרית של רונאלדו והגעה פוטנציאל של ארלינג הולאנד: "יחד איתו עשינו הרבה דברים טובים. אני לא יודע מה הוא מרגיש ביובנטוס. שיתפנו פעולה נהדר. אני לא יודע אם הוא יחזור לריאל, אני לא המאמן או הנשיא. הולאנד? לא רוצה לדבר על שחקנים שאינם נמצאים כאן. הוא מבקיע הרבה שערים לקבוצה שלו. אולי אם תהיה לו הזדמנות להגיע יום אחד – הוא יבוא".

קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

עתידו בריאל: "אני עובד קשה בכל יום, יש לי חוזה עד 2022 והדלת פתוחה. אם הנשיא רוצה שאמשיך – אני כאן, ומקווה להישאר". כשנשאל על הלחץ להבקיע, ענה: "תמיד היה לחץ מאז שהייתי קטן. כל אחד רוצה להבקיע שערים. זו משימה לא פשוטה. אנחנו עובדים על זה קשה מאוד ואני מקווה שנבקיע יותר. אני מדבר על עצמי והלחץ תמיד נמצא עליי. זה לא מפריע לי שמדברים על חלוצים אחרים שמבקיעים, בשבילי כדורגל הוא לא רק שערים, צריך לעזור לקבוצה".

עוד בבלאנקוס, ויניסיוס ג'וניור סיפק ריאיון מרתק ל"אל פאיס" ונזכר בפציעה המתסכלת נגד אייאקס בעונת 2018/19. "זה היה עצוב מאוד כשלא יכולתי לעזור לקבוצה ונאלצתי להתחלף. לקח לי שישה או שבעה חודשים לשכוח מהפציעה. היו לי ספקות. כאב לי לעתים כשהייתי קר. באחד על אחד, המגן תמיד רוצה לפגוע בך". עוד אמר: "קל לי יותר לכדרר מאשר להבקיע למרות שאני יודע כמה חשוב לכבוש שערים (העונה יש לו ארבעה שערים). אני יודע שאני מצוין באחד על אחד ושהמגן חושב הרבה לפני שהוא פוגש אותי".

מן העבר השני, מאז ההפסד במשחק הביתי, אטאלנטה ניצחה בשלושה מארבעת משחקי הליגה שלה. הקבוצה של ג'יאן פיירו גספריני שיחקה כבר בשישי וגברה 1:3 על ספציה. האיטלקים יחסרו את רמו פרוילר שהורחק במשחק הראשון ונראה שהפעם לואיס מוריאל, מלך שערי הקבוצה, יפתח. החלוץ כבש בניצחון האחרון כאשר הקשר מריו פשאליץ' בלט עם צמד.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1037735

האיטלקים שידועים בחלק ההתקפי המרהיב שלהם בטוחים ביכולתם להעפיל לרבע הגמר כמו אשתקד. אטאלנטה ניצחה בכל שלושת משחקי החוץ שלה העונה במפעל ובין היתר השיגה 0:2 על ליברפול באנפילד ו-0:1 על אייאקס בהולנד ובליגה האיטלקית הביסה 0:3 את מילאן בסן סירו. שימו לב לזה: אטאלנטה, בליגה בלבד, כבשה 63 שערים בעוד ריאל בכל המסגרות הגיעה ל-60 שערי זכות בלבד. אין ספק שהמשחק הזה פתוח לגמרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי