אופ"א פתחה בחקירה: בארסה, ריאל ויובה יושעו לשנתיים מהאלופות?

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים | James Williamson - AMA/Getty Images

רונאלדו ומסי ישארו מחוץ למפעל הבכיר ביבשת? לאחר שהגיעה לפשרה עם תשע הקבוצות הפורשות, התאחדות הכדורגל האירופית בוחנת כיצד לפעול כנגד שלוש הנותרות, כאשר הרחקה לשתי עונות עומדת על הפרק

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך לטלטלה בכדורגל האירופי? אופ"א אישרה היום (רביעי) כי פתחה בחקירה נגד ברצלונה, ריאל מדריד ויובנטוס, הלוא הן שלוש הקבוצות האחרונות שטרם פרשו מה"סופרליג". לפי הדיווחים ברחבי אירופה, אחד העונשים שעומדים על הפרק הוא השעיה לשנתיים מהמפעלים האירופיים. התאחדות הכדורגל האירופית מאמינה שבסופו של דבר, שלוש הקבוצות "המורדות" יאלצו לוותר על הליגה החדשה.

לאחר שבשבוע שעבר אופ"א הגיעה לפשרה עם תשע הקבוצות שנטשו את המיזם שכשל, כעת היא פותחת בחקירה נגד המועדונים הנותרים ועשויה להעניש אותם. מהארגון נמסר: "יש לנו את הזכות לנקוט בצעדים כנגד אותם מועדונים שעד עכשיו סירבו לוותר על הסופרליג".

מבחינת הקטאלנים, הבלאנקוס והביאנקונרי, כל האיומים וההאשמות הם בגדר "לחץ מגורמים שהם צד-שלישי. היו איומים על הקבוצות כדי לנטוש את הפרויקט, ולחדול מהדרישה לקבל פתרון לבעיה הכלכלית בכדורגל באמצעות דיאלוג". למעשה, ברצלונה וריאל מדריד כבר הבטיחו את המקום בין ארבע הראשונות בספרד, שמעניק להן את הכרטיס לליגת האלופות.

לעומתן, יובנטוס עלולה לפספס את הכרטיס למפעל הבכיר ביבשת בכל אופן, מכיוון שהיא מדורגת במקום החמישי בליגה האיטלקית, שכידוע מוביל לליגת האירופית בלבד. בנוסף, המועדון מטורינו אוים על ידי התאחדות הכדורגל המקומית כי יושעו ממשחקי הליגה אם לא יפרשו מהמיזם שקרס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי