"מכבי חיפה יותר חזקה מקייראט": בכוכב האדום שינו את דעתם?

לאחר שהעדיפו לשחק מול אלופת ישראל בסיבוב המוקדמות השני בתום ההגרלה שקבעה זאת, זבזדן טרזיץ' שינה את דעתו אחרי שצפה ב-1:1 של הירוקים. "הם יותר טכניים ועדיפים על יריבתם", הדגיש המנהל המקצועי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שסיימה בתיקו 1:1 ביתי ודי מאכזב מול קייראט במסגרת המשחק הראשון של שלב המוקדמות הראשון בליגת האלופות, במכבי חיפה מנסים להרים את הראש במטרה להגיע לגומלין בקזחסטן, להשלים את המלאכה ולהעפיל לסיבוב הבא, שם מחכה הכוכב האדום בלגרד החזקה.

כזכור, מיד לאחר ההגרלה שבישרה על כך, המנהל המקצועי של אלופת סרביה, זבזדן טרזיץ', התייחס למפגש פוטנציאלי עם הירוקים ודווקא הסביר שהוא מעדיף לפגוש אותם ולא את קייראט עקב "דרך ארוכה יותר לקזחסטן". כעת, לאחר שצפה במשחק הראשון בין הקבוצות, הוא שינה את דעתו: "מכבי חיפה קצת יותר טובה מקייראט. היא קבוצה חזקה מאוד וטכנית, פשוט לקייראט יש יתרון פיזי כי הם כבר החלו את העונה", הסביר טרזיץ'.

לגבי ההתמודדות מול אחת מבין שתי הקבוצות, אמר: "יהיה משחק מסקרן, לא משנה מי תעלה. בכל מקרה, אנחנו חושבים רק על עצמנו ואין לי ספק שנגיע מוכנים לכל יריבה שתעמוד מולנו. מעבר לכך, קיבלנו הגרלה קשה מאוד ביחס לשלב הזה של המוקדמות, אך נגיע לצמד המשחקים ללא פחד וחזקים יותר מאי פעם", הבהיר טרזיץ'.

צ'רון שרי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי