בכר: "לא היה שום פייט. הפסדנו לקבוצה שנכון להיום – טובה מאיתנו"

מאמן מכבי חיפה הודה כי חניכיו גילו יכולת מאכזבת בהפסד 2:0 לקייראט: "למעט עשר הדקות הראשונות היינו רכים ולא מדויקים, יש הרבה דברים שלא עבדו, פשוט לא הגיע לנו". על ההמשך: "צריך להרים את השחקנים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

חלום ליגת האלופות של מכבי חיפה נגוז כבר בסיבוב המוקדמות הראשון. האלופה ידעה שלפניה משימה מאוד לא פשוטה לאור העובדה שלא הצליחה לנצח בביתה את קייראט וההיסטוריה הארוכה של הישראליות שמראה אף אחת מהן לא הצליחה לנצח על אדמת קזחסטן, אבל ספק אם ברק בכר ושחקניו ציפו להיקלע לפיגור כה מוקדם, בדרך להפסד 2:0 שהדיח אותם מהמפעל והוריד אותם לסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס.

המשמעות היא שמכבי חיפה תשחק בשבוע הבא נגד דינמו טביליסי הגאורגית, שהודחה מליגת האלופות על ידי נפטצ'י באקו, בערב בו ישחקו גם מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומ.ס אשדוד – כולן בקונפרנס ליג. לאחר המשחק המאמן ברק בכר הבהיר כי התוצאה הוגנת וקבוצתו גילתה יכולת חלשה מאוד.

בכר הודה: "קשה להתאכזב מהפסד במשחק בו לא היינו טובים. למעט עשר דקות ראשונות בהן חטפנו שער מהתקפה ראשונה שלהם, יצאנו לגמרי מהמשחק – לא היינו מדויקים, היינו רכים. ניסינו לשנות – ביצענו חילופים, החלפנו שיטות. בסופו של דבר זה לא עבד והפסדנו בצדק".

דולב חזיזה וגודסוויי דוניו | מכבי חיפה, רשמי

מה לא עבד: "אנחנו ישר אחרי משחק, יש הרבה דברים שלא עבדו, אני לא יכול לציין משהו ספציפי, הקבוצה לא שיחקה מספיק טוב וגם כשהגענו למצבים לא היינו מספיק חדים. הפסדנו לקבוצה שנכון לעכשיו טובה מאיתנו, זאת האמת, צריך להודות. עשינו הכל כדי לצמצם את הפערים ולא עשינו את זה, יש הרבה סיבות ועלינו להסתכל קדימה".

המשחק הבא בקונפרנס ליג: "זה לא משנה מי תהיה היריבה הבאה, שתיהן טובות וחזקות. יהיה לא פשוט אבל נלמד משני המשחקים האלה, החבר'ה צברו קצת כושר וחדות".

המטרות: "כולנו מאוד מאוכזבים מההדחה אבל המטרה היא לעבור את השלב הבא, לא צריך להסתכל רחוק מדי. צריך להרים את השחקנים. אי אפשר להיות יותר מדי מאוכזב כי לא הגיע לנו, לא היה באמת פייט. חד משמעית לא הגיע לנו".

עומר אצילי | מכבי חיפה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי