"זהבי מרוויח בפ.ס.וו חמישית ממה שאנחנו משלמים לפלקאו"

פ.ס.וו איינדהובן ניצחה את גלאטסראיי בקלילות גם בגומלין ועלתה עם 2:7 בסיכום המשחקים, האוהדים הטורקים החמיאו לישראלי ברשתות החברתיות. ואן חינקל: "הוכחנו שאנחנו טובים יותר"

(גודל טקסט)

ערן זהבי אמנם לא הצליח למצוא את הרשת אתמול (רביעי) באיסטנבול ולפחות להשתוות למרקוס טבארס הברזילאי ככובש המצטיין בתולדות מוקדמות ליגת האלופות, אבל הישראלי יזכה ל-180 דקות נוספות כדי לנסות לעמוד ביעד. אחרי 1:5 בשבוע שעבר באיינדהובן, פ.ס.וו גברה על גלאטסראיי גם אתמול בטורקיה בתוצאה 1:2 והעפילה בקלות למפגש הבא מול מיטיולן הדנית, שהדיחה את סלטיק, ליאל עבדה וניר ביטון.

מרקו ואן חינקל, קפטן פ.ס.וו, הודה כי הקבוצה חשה ירידת מתח, בוודאי לאחר השער הראשון: "ידענו אחרי ה-0:1 שננצח, אבל גם ידענו שעלינו להיות חדים בפתיחה וזה עבד. לא נתנו להם להגיע למצבים ואנחנו הגענו להזדמנויות. הוכחנו שאנחנו טובים יותר".

זהבי, אגב, הוחלף בדקה ה-75, אולם בפ.ס.וו הבהירו שהסיבה להחלפתו, מעבר ליתרון העצום בו הייתה פ.ס.וו במשחק שדקות הסיום שלו כבר היו לפרוטוקול בלבד, הייתה מכיוון שהקבוצה נותרה בעשרה שחקנים. אוהדי גלאטסראיי, שבוודאי שמעו על זהבי עוד כשהיה מועמד לפנרבחצ'ה בשנה שעברה, ראו אותו מקרוב בשמונת הימים האחרונים ולא מפתיע שרבים מהם שיבחו אותו ברשתות החברתיות: "זהבי מרוויח מיליון יורו בפ.ס.וו ואנחנו משלמים 5 מיליון יורו על פלקאו…", כתב אחד האוהדים בטוויטר על החלוץ הקולומביאני בן ה-35, שכלל לא שותף.

רוג'ר שמידט, מאמנו של זהבי, סיכם: "פגשנו יריבה חזקה מאוד כבר בסיבוב המוקדמות השני ואנחנו מאושרים שהצלחנו לעבור שלב. אני חושב שהתמודדנו עם המשימה בצורה טובה מאוד, במיוחד בשלב כה מוקדם של העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי