ברצלונה, ריאל ויובנטוס: "מטרתנו להמשיך לפתח את הסופרליג"

הסופרליג | ספורט1 / Getty Images

שלושת מועדוני העל הודיעו כי בכוונתם להמשיך לקדם את האפשרות להקים מפעל שיחליף את ליגת האלופות: "שמחים שעל פי החלטת בית המשפט לא נהיה כפופים לאיומים נוספים מצד אופ"א"

(גודל טקסט)

בתחילת החודש, בית המשפט במדריד הורה לאופ"א לבטל את הסנקציות נגד קבוצות הסופרליג, ריאל מדריד, ברצלונה ויובנטוס – היחידות שלא חזרו בהן מהודעת הפרישה מהליגה. על פי החוק הספרדי, על התעלמות מצו בית מספט ניתן לגזור עונש מאסר בפועל למשך שנה ועל כן אופ"א נאלצה להוריד ולהודיע על קבלת ההחלטה בלית ברירה.

היום (שישי), כמעט חודש לאחר פסיקת בית המשפט הספרדי, יצאו שלושת מועדוני הפאר בהודעה משותפת: "ברצלונה, יובנטוס וריאל מדריד מביעות את שביעות רצונן מהחלטת בית המשפט במדריד לחייב את אופ"א להפסיק עם הפעולות שננקטו נגד המועדונים המייסדים של הסופרליג ולהסיר את המגבלות שהוטלו על תשעת המועדונים הנוספים.

"בית המשפט קיבל את בקשתנו, דחה את ערעורה של אופ"א וכעת התיק יוערך על ידי ה-CAS (בין הדין הגבוה לספורט), שינתח את עמדת המונופול של אופ"א בכל הנוגע לכדורגל האירופי. מחובתנו להתמודד עם הבעיות החמורות העומדות בפני ענף הכדורגל ומטרתנו היא להמשיך לפתח את פרויקט הסופרליג בצורה שיתופית, תוך הסתמכות על תרומתם של כל בעלי העניין ובהם אוהדים, שחקנים, מאמנים, מועדונים, מנהלות והתאחדויות. אנחנו שמחים שמעתה ואילך לא נהיה כפופים לאיומיי אופ"א".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי