"יובנטוס בגיהנום": אלגרי שוב תחת אש, שמידט מעריך: לחיפה יש סיכוי

play
שחקני יובנטוס מאוכזבים | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 26.10 04:35

הגברת הזקנה מתקשה לעכל את ההדחה, אלגרי רוצה את הכרטיס לליגה האירופית על חשבון חיפה, אבל שמידט יודע: "הישראלים מסוכנים"

(גודל טקסט)

יובנטוס מסכמת קמפיין כושל, אחרי ההפסד 4:3 אתמול (שלישי) לבנפיקה ליסבון שהדיח אותה סופית מליגת האלופות. יובה מוצאת את עצמה מודחת בשלב הבתים לראשונה מאז עונת 2013/14, ורוצה כעת להבטיח את המקום השלישי המוביל ישירות לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית. בדרך לשם תעמוד מכבי חיפה, שתנסה לסיים במקום השלישי על חשבונה במחזור הסיום של בית ח'.

כצפוי, באיטליה קטלו את מקס אלגרי שנתפס כאחראי לכישלון של יובנטוס. ב"קוריירה דלו ספורט" ראה הכותרת הראשית: "יובנטוס בגיהנום", ונכתבו דברי ביקורת חריפים על המאמן הוותיק ש"לא מצליח לעצור את ההידרדרות של המועדון". אלגרי שבינתיים שומר על תפקידו וצפוי להמשיך כמאמן הגברת הזקנה לפחות עד המונדיאל, נחוש להציב יעדים חדשים ליובה. "אולי זה יעזור לנו להתמקד יותר בליגה", אמר המאמן בסיום. "בכל מקרה, אנחנו חייבים להשיג את הכרטיס לליגה האירופית. זה המטרה העליונה שחייבים להשיג כעת. הייתי שמח לו המשחק נגד פ.ס.ז' היה על ראשות הבית, אבל במצב שנוצר הוא חשוב בעיקר בשבילנו, וצריך לנצח".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי
יובנטוס ממשיכה לשמור עליו, בינתיים. אלגרי | אימג'בנק GettyImages, Octavio Passos

מכבי חיפה, לעומת זאת, תארח את בנפיקה ליסבון שעדיין מפנטזת על ראשות הבית. רוג'ר שמידט, מאמן הקבוצה הפורטוגלית, מעריך שלא יהיה קל לנצח בישראל. "מכבי חיפה כבר הוכיחה שהיא קבוצה ברמה גבוהה. כשהיא משחקת בבית, היא משחקת כדורגל מאוד אמוציונלי, והיא מאוד מסוכנת. הניצחון שלנו ממש לא מובטח", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי