ניימאר התקרב לפלה ובכה: "עברתי הרבה בשנתיים האחרונות"

החלוץ הגיע ל-68 שערים בנבחרת ברזיל ב-0:4 על פרו ובדרך להפוך לשיאן כל הזמנים. בסיום היה נרגש עד דמעות: "כבוד להיות חלק מההיסטוריה, אני מאושר כשאני כאן". אגדת העבר בירך: "החיוך שלו מדבק, תשבור את השיא"

(גודל טקסט)

נבחרת ברזיל פתחה טוב מאוד את הקופה אמריקה, אותו היא מארחת, והלילה (בין חמישי לשישי) היא נותרה מושלמת כאשר הביסה 0:4 את נבחרת פרו תוך כדי שהיא מציגה יכולת מצוינת, בעיקר במחצית השנייה. במשחק הראשון של שלב הבתים, כזכור, הסלסאו גברו 0:3 על ונצואלה, ועד כה הם בעיקר נהנים על כר הדשא.

מי שכיכב הוא ניימאר, שתמיד שהוא לובש את המדים הלאומיים של נבחרת ברזיל הוא נראה מאושר, מה שלא תמיד אפשר להגיד עליו בקריירת המועדונים שלו. בכל מקרה, כוכב פריז סן ז'רמן כבש והתקרב עוד קצת לפלה האגדי – מלך שערי הסלסאו בכל הזמנים. לפלה 77 כיבושים, וניימאר כרגע עומד על 68.

פלה עצמו פרסם פוסט בו פרגן לניימאר והציג ג'נטלמניות מרשימה: "כל פעם שאני מביט בילד הזה – הוא מחייך. אי אפשר לא לחייך בחזרה, הוא מדבק. כמו כל ברזילאי אני שמח לראות אותו משחק כדורגל. היום עשית צעד נוסף לשבור את שיא השערים של הסלסאו. אני מעודד אותך ניימאר להגיע לשם עם אותה שמחה ואושר כמו ששיחקת בפעם הראשונה בנבחרת ברזיל".

וניימאר? הוא התרגש אחרי המשחק עד כדי שהוא הגיע לדמעות בראיון שלאחר הניצחון. הכוכב אמר בבכי לעיתונאים: "זה כבוד גדול עבורי להיות חלק מההיסטוריה של נבחרת ברזיל. החלום שלי תמיד היה לשחק בנבחרת. מעולם לא דמיינתי להגיע למספרים האלה. זה מרגש אותי, כי עברתי הרבה בשנתיים האחרונות. הן היו קשות ומסובכות".

"המספרים הם כלום לעומת האושר שיש לי כשאני לובש את מדי נבחרת ברזיל", אמר ניימאר בהתרגשות. "באמת, המספרים האלה לא מה שחשוב לי באמת, אלא ללבוש את החולצה הזו". כמו כן, החלוץ התייחס למחאה של שחקני נבחרת ברזיל על הקופה: "ההכנה לטורניר הייתה מסובכת מאוד, הגענו לכאן מבלי שנדע יותר מדי מה קורה והאם בכלל תהיה קופה או לא. מעולם לא סירבנו ללבוש את חולצת הנבחרת, לעולם לא אגיד לא למדינה שלי. הייתה לנו את הדעה שלנו והבענו אותה, אבל כולנו שמחים לייצג את הנבחרת".

צ'יצ'ה, מאמן נבחרת ברזיל, נשאל על הדמעות של ניימאר ואמר: "לא ראיתי את הראיון שלו אחרי המשחק, אבל אני יודע שהוא התרגש היום". המאמן נדהם מהמספרים האדירים של הכוכב במדים הלאומיים ואמר: "אני לא יודע לאן הוא יכול להגיע. אני מקווה שהוא תמיד יהיה בריא וכשיר ולא ייפצע, כי הוא יכול לשבור את כל השיאים".

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים | CARL DE SOUZA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי