"בראבו מסי": ארגנטינה חוגגת ניצחון ראשון ולא חוששת מברזיל

האלביסלסטה גברה 0:1 על אורוגוואי בזכות מהלך גדול של כוכב ברצלונה שבישל, התקשורת ברחבי העולם היללה את הופעתו. השוער אמיליאנו מרטינס סיפק הצהרה: "יש לנו את השחקן הטוב בעולם, אנחנו חולמים על זכייה"

(גודל טקסט)

"בראבו ליאו מסי, הופעה טובה של נבחרת ארגנטינה בדרך לניצחון הראשון בקופה". זו הייתה הכותרת הבוקר (שבת) של העיתון הארגנטיני "אולה", לאחר שהכוכב הגדול בישל לגידו רודריגס שער ניצחון ב-0:1 של האלביסלסטה על אורוגוואי.

נבחרת ארגנטינה הגיעה לתחרות אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, שני המשחקים הראשונים במסגרת המוקדמות המונדיאל ולאחר מכן היא נפרדה ב-1:1 מול צ'ילה בפתיחת הקופה אמריקה, אבל הלילה היא החלה את המשחק בסערה כשמסי מיצר מספר מצבים קורצים לחבריוף עד שכבר בדקה ה-13 מצא את חלוץ בטיס שמקרוב נגח לרשת.

"עם ליאו מסי ביכולת נפלאה, ארגנטינה השיגה את ניצחונה הראשון בקופה אמריקה", נכתב גם באתר הארגנטיני "TYC" וכמובן שגם בספרד עקבו מקרוב אחר היכולת של כוכב ברצלונה וב"מארקה" וב"אס" פרגנו: "ליאו מסי הוא נבחרת ארגנטינה, הוא בסוף מי שעושה את ההבדל".

שוער ארגנטינה ואסטון וילה, אמיליאנו מרטינס שכמעט לא אוים שערו על ידי לואיס סוארס ואדינסון קבאני בחוד האורוגוואי, אמר לאחר המשחק: "הגענו למשחק עם טעם טיפה מר לאחר מחזור הפתיחה שלא ניצחנו בו למרות ששיחקנו טוב. היום הגענו קודם כל כדי להגן על השער ואחר גם כן לתקוף וזה עבד. זו הייתה הופעה סולידית שלנו. אנחנו כאן כדי לנצח את כל המשחקים, המטרה והחלום שלנו הם לזכות – יש לנו בנבחרת את השחקן הכי טוב בעולם ומאמן טוב ואנחנו הולכים לזכות בטורניר", הצהיר השוער.

אמיליאנו מרטינס ושחקני ארגנטינה | EVARISTO SA/AFP via Getty Images

כשנשאל מרטינס על המארחת, נבחרת ברזיל, השיב: "אנחנו לא פוחדים מאף נבחרת. אנחנו מכבדים את כל הנבחרות וכמובן שנתקדם ממשחק למשחק, אבל אני חושב שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק והיום גם ראיתם את האחדות שלנו".

הקשר אנחל די מריה נזהר קצת יותר בדבריו, אולם בכל זאת אמר שארגנטינה היא תמיד מועמדת לזכייה: "נבחרת ברזיל נראית טוב מאוד, אבל גם אנחנו אחרי תיקו במשחק הראשון הצלחנו כעת לנצח ועשינו עבודה טובה. נתקדם ממשחק למשחק וננסה להראות מה אנחנו מסוגלים לעשות. ברור שארגנטינה תמיד מועמדת לזכייה וכך גם ברזיל שמארחת ומשחקת טוב מאוד. אנחנו ננסה להגשים את החלום שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי