אורוגוואי שברה בצורת, אך סיימה רק ב-1:1 מול צ'ילה

הלה סלסטה לא כבשו במשך 443 דקות, עד שהגיע וידאל שהבקיע גול עצמי אומלל אשר קבע חלוקת נקודות. ורגאס כבש ראשון עבור הצ'יליאנים, שעלו בסגל מלא חרף הדיווחים שהפרו בידוד

(גודל טקסט)

אורגוואי שהפסידה במחזור הפתיחה של הקופה לארגנטינה, פגשה הלילה (בין שני לשלישי) את צ'ילה החזקה. אמנם הלה סלסטה גם הפעם לא יצאו עם ידם על העליונה, אך הם יכולים להתנחם בכך שהם צברו נקודה ראשונה בקמפיין ושברו בצורת ארוכה בת ארבעה משחקים שנפרשה למשך 443 דקות עם 1:1 בארנה פנטנל בשקויאבה.

צ'ילה שעלתה בסגל מלא, חרף הדיווחים לפיהם שחקניה הפרו בידוד, פתחה טוב יותר וכבשה את שער היתרון כבר בדקה ה-26 מרגלי סגן מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים אדוארדו ורגאס. החלוץ המנוסה החליף מסירות עם בן בררטון והכניע את פרננדו מוסלרה דרך בעיטה חדה לפינה הרחוקה.

אורוגוואי מצאה את השוויון רק בדקה ה-66 כתוצאה מכדור קרן, שבתחילה היה נראה כי לואיס סוארס דחק מקרוב, אך לאחר הילוך חוזר ניתן להיווכח שדווקא ארתורו וידאל המנוסה בעט לשערו הוא וקבע את תוצאת המשחק בדרך הכי מאכזבת שיש.

אורגוואי שנמצאת במקום הרביעי בבית, המוביל להעפלה לרבע הגמר, תפגוש במשחק הבא את בוליביה החלשה, שטרם צברה נקודה בשני משחקיה הראשונים. צ'ילה מנגד, שעלתה למקום הראשון באופן זמני, תקווה לשמור עליו גם לאחר משחקה הבא מול פרגוואי.

לואיס סוארס | SILVIO AVILA/AFP via Getty Images
אדוארדו ורגאס, ארתורו וידאל | Miguel Schincariol/Getty Images
שחקני נבחרת צ'ילה חוגגים | DOUGLAS MAGNO/AFP via Getty Images
לואיס סוארס | Rogerio Florentino/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי