מסי ביקש לנוח, אך השלים 90 דקות: "עושה את ההבדל גם כשהוא עייף"

"הפרעוש" השווה את השיא עם 147 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה, מאמנו הודה לאחר הניצחון 0:1 על פרגוואי: "קשה מאוד לא להמשיך לשחק איתו". הכוכב הצטנע והחמיא למי שכבר אינו השיאן לבדו: "אוהב ומעריך את מסצ'ראנו"

(גודל טקסט)

במשך כמעט 16 שנה, ליתר דיוק 15 שנה, 10 חודשים ו-5 ימים, ליאו מסי רודף אחרי החלום לזכות בתואר עם נבחרת ארגנטינה. הוא שותף בפעם הראשונה במשחק ידידות נגד הונגריה כשעלה מהספסל במחצית השנייה ורשם הופעת בכורה שהסתיימה בהרחקתו בכרטיס אדום תוך פחות מדקה, אבל מאז כבר חלפו 5,788 ימים והלילה (בין שני לשלישי) הוא השווה את שיא ההופעות של האלביסלסטה, כשהשלים 90 דקות בניצחון0:1 על פרגוואי והגיע ל-147 הופעות, בדיוק כמו חברו הטוב שכבר פרש, חאבייר מסצ'ראנו.

מסי כבר זכה להשתתף בין השאר בארבעה גביעי עולם ובשישה טורנירי קופה אמריקה ובסך הכל כבש 73 פעמים עבור ארגנטינה – שיאן שערי הנבחרת בפער גדול על גבריאל באטיסטוטה (54), אבל בתואר הוא לא זכה במדים הלאומיים.

היה ספק אם מסי ישותף הלילה נגד פרגוואי מכיוון שהוא סובל מעייפות, אבל התיקו שעשתה ארגנטינה במחזור הפתיחה נגד צ'ילה עשה את שלו והמאמן ליונל סקאלוני חשש להותיר את "הפרעוש" על הספסל. מסי לא הבריק וארגנטינה רשמה עוד משחק פושר, אבל אנחל די מריה בבישול גדול לפאפו גומס הסתיים בצ'יפ של האחרון לרשת ובניצחון שני רצוף, שוב בתוצאה 0:1.

ליאו מסי | Alexandre Schneider/Getty Images

לאחר המשחק אמר מסי: "השגנו ניצחון חשוב מאוד שיאפשר לנו להמשיך להתקדם בטורניר. אני גאה ללבוש את מדי נבחרת ארגנטינה כל כך הרבה פעמים כמו חברי הטוב חאבייר מסצ'ראנו, שאותו אני מאוד אוהב, מכבד ותמיד אעריך". החבר הטוב מסצ'ראנו מיהר לברך את מסי ברשתות החברתיות: "ברכות לליאו מסי שהשווה את שיא ההופעות. אין אחד טוב ממך שראוי להיות השחקן עם הכי הרבה הופעות בנבחרת ארגנטינה ואין אדם שמייצג אותנו טוב יותר בעולם. מאחל לך עוד שנים רבות".

כאמור, מסי לא היה בתכניות למשחק הלילה, אבל לאחר המשחק הודה סקאלוני כי על אף שמסי נכנס אליו וביקש מנוחה, הוא בסופו של דבר בחר להרכיב אותו: "האמת היא שפשוט קשה מאוד לא להמשיך לשחק איתו, כי גם כשהוא עייף הוא תמיד עושה את ההבדל. אני שמח שזה הספיק ושלקחנו עוד שלוש נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי