מסי יהפוך לשיאן ההופעות, ארגנטינה כבר חושבת על גמר מול ברזיל

המשחק נגד בוליביה (שלישי, 2:50 בספורט3) יהיה ה-148 של הקפטן, שיעקוף את מסצ'ראנו. "רק לשחקן אחד בנבחרת מובטחת חולצת ההרכב", אמר סקאלוני, שהתייחס למפגש אפשרי עם המארחת: "ההפסד האחרון שלה היה נגדנו"

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה כבר הבטיחה את מקומה ברבע גמר הקופה אמריקה, אבל ליאו מסי, כמו תמיד – לא מוכן לנוח. הלילה (בין שני לשלישי ב-2:50, שידור בספורט3) קפטן האלביסלסטה יהפוך לשיאן ההופעות במדים הלאומיים, כשיעלה למשחקו ה-148 בנבחרת וישאיר מאחוריו את חאבייר מסצ'ראנו.

המאמן ליונל סקאלוני הכריז על ה-11 שיפתחו נגד היריבה החלשה ביותר בבית א', שכבר סיימה את דרכה בטורניר. בהרכב של ארגנטינה יתבצע רוטציה, אבל הודות לכך שבמחזור הקודם היא הייתה חופשית ולא שיחקה כשבוע, מסי מרגיש שהוא זכה למנוחה מספקת ולכן הוא ימשיך לפתוח. "בנבחרת הזו יש רק שחקן אחד שחולצת ההרכב מובטחת לו וכולם יודעים מי זה, השאר צריכים להילחם על מקומם", הבהיר סקאלוני במסיבת העיתונאים לקראת בוליביה.

פרנקו ארמני יפתח בין הקורות לראשונה בטורניר, כאשר גונסאלו מונטיאל ישוב לעמדת המגן הימני במקומו של נהואל מולינה שהרשים במשחקים הקודמים, וליסנדרו מרטינס מאייאקס יזכה להזדמנות במרכז ההגנה. אסקיאל פלאסיוס יעלה בקישור לצד פאפו גומס שכבש בניצחון האחרון על פרגוואי, סרחיו אגוארו ימשיך בחוד ואנחל קוראה יערוך את הופעת הבכורה שלו בטורניר הנוכחי.

ליאו מסי. לא מוכן לנוח | Alexandre Schneider/Getty Images

בינתיים, בארגנטינה כבר חושבים על גמר אפשרי נגד ברזיל, מארחת קופה אמריקה והיריבה המושבעת, לאחר שהובטח באופן סופי כי השתיים יוכלו להיפגש רק במשחק האחרון בטורניר. "ההפסד האחרון של ברזיל היה נגד ארגנטינה, במשחק שוויוני מאוד", אמר סקאלוני. "אנחנו מודעים לכך שיחסי הכוחות צמודים נכון להיום, והכל יכול לקרות. ברזיל במצב טוב והיא מבוססת, אבל אסור לפסול שום דבר".

"אנחנו מסוגלים לתת פייט לכולם ולהתחרות ברמה הכי גבוהה", הוסיף המאמן. "אנחנו במצב טוב, ננסה לסיים את הבית בצורה הטובה ביותר ונשמור על המוצהבים כדי שיהיה לנו חופש להחליט מי ישחק ברבע הגמר". במקרה שתבטיח את המקום הראשון, ארגנטינה תפגוש בשלב הבא את אקוואדור. אם תרד למקום השני, היריבה תהיה קולומביה.

סקאלוני. לא חושש מברזיל | CARL DE SOUZA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי