נגד הסטטיסטיקה: ארגנטינה מחפשת גמר. לאוטרו יפתח לצד מסי

בכל פעם שברזיל אירחה את הקופה אמריקה, האלביסלסטה נעצרה בחצי הגמר. בין שלישי לרביעי (4:00, ספורט1) היא תפגוש את קולומביה ותנסה לעלות לגמר מול המארחת. אגוארו על הספסל, קוודראדו: "ארגנטינה היא לא רק מסי"

(גודל טקסט)

כמות התארים של ליאו מסי בקריירה היא בלתי נתפסת. הפרעוש, השחקן הטוב בהיסטוריה בעיני רבים, זלל תארים קבוצתיים ואישיים לאורך השנים, אך עם נבחרת ארגנטינה הוא לא הצליח לעשות זאת. הוא כן זכה בזהב האולימפי במדיה ב-2008, אך אין ספק שהוא רוצה לעשות איתה משהו גדול יותר ובקיץ הזה יש לו הזדמנות נהדרת לעשות זאת. האלביסלסטה ומסי יפגשו הלילה (בין שלישי לרביעי, החל מ-3:50, שידור ישיר בספורט1) את נבחרת קולומביה לקרב אדיר במסגרת חצי גמר הקופה אמריקה – בסיומו אחת מהן תעפיל לקרב על התואר, שם ממתינה המארחת ברזיל, בעוד השנייה תשחק נגד פרו על המקום השלישי.

זה כמובן לא יהיה פשוט, אבל ארגנטינה נראית לא רע בכלל. דם חדש זורם בנבחרת, שרשמה רענון משמעותי, גיבשה 11 פחות או יותר קבועים וברבע הגמר סיפקה הצגה עם 0:3 נפלא על אקוודור, בו מסי כבש שער אדיר ובישל פעמיים.

החלום הוא כמובן זכייה מספר 15 בטורניר בתולדות הנבחרת וראשונה מאז 1993. וזה נראה אפשרי יותר מתמיד כשמסי נראה כל כך טוב עד כה. כוכב ברצלונה, שסיים את חוזהו במדי הקבוצה הקטלונית, הוא מלך שערי הקופה עד כה עם ארבעה כיבושים, ואף מלך הבישולים של הטורניר, כאשר חילק ארבעה אסיסטים. הוא מעורב ב-8 מ-10 שערי האלביסלסטה בקופה וגם השתתף במהלכים שהביאו לשני השערים האחרים.

ליאו מסי | Pedro Vilela/Getty Images

אבל ארגנטינה ניצבת נגד הסטטיסטיקה. בכל ארבע הפעמים האחרונות שברזיל אירחה את הקופה אמריקה, הארגנטינאים נעצרו בחצי הגמר והם חוששים שזה מה שיקרה גם מחר, כשמולם ניצבת קולומביה החזקה שהדיחה את אורוגוואי ברבע הגמר בתום דו קרב פנדלים.

מבחינה מקצועית, בתקשורת הארגנטינאית טוענים כי המאמן ליונל סקאלוני בטוח ב-10 שחקנים שיפתחו בהרכב. ההתלבטות היחידה הניצבת בפניו היא במרכז הקישור, בין לאנדרו פארדס לבין גידו רודריגס, שחקנה של בטיס, שהעניק הרבה איזון לקבוצה כששיחק.

ליונל סקאלוני | NELSON ALMEIDA/AFP via Getty Images

מבחינת שאר העמדות, הכל נראה ברור יותר. כריסטיאן רומרו, שהיה מצוין כששיחק אך נפצע, עדיין לא כשיר וככל הנראה יישאר מחוץ לסגל. על כן, קו ההגנה יישאר זהה וחרמאן פסלה יפתח כבלם. רודריגו דה פול וג'ובאני לו צ'לסו ישחקו בקישור, בזמן שבתקפה, ניקולאס גונסאלס ולאוטרו מרטינס ילוו את מסי. אם סקאלוני בכל זאת יפתיע ברגע האחרון, ייתכן שפאפו גומס או אנחל די מריה יעלו במקום גונסאלס. סרחיו אגוארו צפוי לפתוח על הספסל.

מנגד, קולומביה תצטרך את השוער דויד אוספינה בשיאו. במרכז ההגנה ישחקו דווינסון סאנצ'ס ויירי מינה. חואן קוודראדו, שהחמיץ את רבע הגמר, יחזור להרכב ואמר לקראת ההתמודדות: "המשחק הזה הוא כמו גמר. ארגנטינה טובה מאוד, אבל אנחנו מוכנים. אין להם רק את מסי, יש שם עוד שחקנים טובים. יש לנו הזדמנות מצוינת להעפיל לגמר ואנחנו מאמינים שאנחנו יכולים".

חואן קוודראדו | Wagner Meier/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי