ניימאר בישל באומנות לפאקטה, ברזיל בגמר הקופה אחרי 0:1 על פרו

בדיוק כמו ברבע הגמר, אותו הצמד הביא את ה"סלסאו" מרחק ניצחון אחד מזכייה שנייה ברציפות בתואר היבשתי, כשמספר 10 סיפק אסיסט מהמם. גאז'סה מנע תבוסה גדולה יותר. היריבה הבאה: ארגנטינה או קולומביה

(גודל טקסט)

חצי הגמר הראשון בקופה אמריקה נערך הלילה (בין שני לשלישי) ובו המארחת ברזיל עמדה במשימתה, כאשר ניצחה 0:1 את פרו והתקרבה למרחק ניצחון אחד מזכייה שנייה ברציפות באליפות דרום אמריקה. בדיוק כמו בשלב הקודם, היה זה לוקאס פאקטה שהבקיע את השער היחיד עבור ה"סלסאו", כשגם זהות המבשל הייתה אותה אחת: ניימאר סיפק אסיסט נפלא לשחקן של ליון וגם במהלך המשחק כולו דאג לסחוב את נבחרתו על הגב בדרך לגמר, שהיריבה בו תגיע מהמפגש בין ארגנטינה לקולומביה הלילה (3:50, שידור ישיר בספורט1).

במשחק שהיווה שחזור של גמר הקופה מלפני שנתיים, שחקניו של צ'יצ'י המשיכו מבלי להציג כדורגל מרהיב במיוחד וסגרו משחק שלישי רצוף שבו הצליחו לכבוש רק שער אחד, אפילו מול נבחרת שאותה הביסו 0:4 בשלב הבתים בטורניר הנוכחי. במחצית הראשונה, האחראי העיקרי לכך היה שוערה של פרו, פדרו גאז'סה, שעצר ניסיונות של ניימאר, רישארליסון וקאסמירו.

בדקה ה-35 הגיע רגע הקסם של ניימאר, שגרר עמו ארבעה שחקנים בדריבל אופייני והשחיל ליריב בין הרגליים לפני שמסר לפאקטה, ששלח את זה לרשת. במחצית השנייה, לאחר שכבר נקלעה לפיגור, פרו העזה יותר לאיים על השער שבו עמד אדרסון והאיש של מנצ'סטר סיטי אף נאלץ להדוף ניסיון או שניים, אך בסופו של דבר הנבחרת של ריקרדו גארקה ירדה מנוצחת ותנסה להשיג את המקום השלישי במשחק שייערך בסוף השבוע הקרוב.

פאקטה וניימאר. שוב הביאו את הניצחון | MAURO PIMENTEL/AFP via Getty Images
מספר 10 סחב את ה"סלסאו" על הגב | Buda Mendes/Getty Images
פרו תנסה להשיג את המקום השלישי | Buda Mendes/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי