תיעוד נדיר: צפו במסי יוצא מגדרו ומתגרה במינה

לא מתאים לו: ארגנטינה עלתה לגמר הקופה אמריקה אחרי ניצחון בפנדלים על קולומביה והתפרסם תיעוד של הפרעוש לאורך הדו-קרב, בו הציג פן שאנחנו כמעט לא מכירים ממנו. וגם: השיא ששבר ומה אמר על ניימאר וברזיל?

(גודל טקסט)

כולם ציפו, קיוו וחיכו למפגש הזה עוד לפני שהקופה אמריקה יצאה לדרך. זו הקלאסיקה הכי גדולה של דרום אמריקה, מפגש מהסרטים. ואנחנו נקבל אותו. ארגנטינה תפגוש את ברזיל בגמר הקופה בלילה שבין שבת לראשון, זאת אחרי שהאלביסלסטה גברו הלילה (בין שלישי לרביעי) 2:3 על קולומביה בפנדלים, שהגיעו אחרי 1:1 בתום 90 דקות.

וזה הזמן של ליאו מסי. הפרעוש מציג טורניר מצוין, ובחצי הגמר מול הקולומביאנים הוסיף בישול למאזן הנפלא שלו, שעומד כעת על ארבעה שערים וחמישה בישולים (מעורב ב-9 מתוך 11 השערים של הנבחרת בטורניר). הוא מלך השערים ומלך הבישולים של הקופה עד כה, והוא רוצה לחגוג תואר גדול ראשון עם נבחרת ארגנטינה.

מסי, אגב, שבר שיא אישי. הוא רשם כאמור את הבישול החמישי שלו בקופה אמריקה – המספר הגבוה ביותר שהוא השיג בטורניר גדול עם הנבחרת (מונדיאל/קופה אמריקה). עכשיו הגיע הזמן לתואר. אגב, דו-קרב הפנדלים היה הדו-קרב השלישי בתולדות הקופה בין ארגנטינה לקולומביה מהנקודה הלבנה – ובכולם האלביסלסטה ניצחו. בפעם האחרונה שזה קרה בחצי הגמר, ב-1993, הם גם המשיכו לזכייה בתואר.

ליאו מסי, אמיליאנו מרטינס | EVARISTO SA/AFP via Getty Images

מסי, שירשום מול ברזיל את הגמר החמישי שלו עם ארגנטינה, לא זכה כאמור עדיין בטורניר גדול עם נבחרתו ודיבר בפתיחות אחרי המשחק: "היו לי כמה גמרים בקריירה עם הנבחרת ולא הייתי מספיק טוב. אני אעשה הכל כדי להיות בשיא שלי. אני תמיד נותן הכל עבור הנבחרת ואעשה הכל כדי שהפעם גם נצליח לנצח ולזכות. יהיה גמר בלתי נשכח, אנחנו יודעים מה ברזיל מסוגלת לעשות ומה ניימאר מסוגל לעשות".

מסי גם החמיא בגדול לשוער אמיליאנו מרטינס, שסיים כגיבור המשחק עם שלוש עצירות פנדלים: "הייתה לי תחושה שהוא יצליח לעצור שתי בעיטות. הוא שוער מפלצתי, שוער מעולה. היה לנו ביטחון בפנדלים כי אנחנו יודעים איזה שוער הוא".

אגב, מסי פשוט יצא מגדרו במהלך דו קרב הפנדלים. הפרעוש היה נראה חדור מטרה, נחוש ולחוץ הרבה יותר ממה שאנחנו רגילים לראות אותו, ותיעוד נדיר שלו לאורך בעיטות העונשין מציג אותו בפן מעניין. כוכב ברצלונה נתפס בין השאר ברגע לא אופייני כאשר התגרה בירי מינה, מחא לו כפיים בהפגנתיות אחרי שבלם קולומביה החמיץ פנדל וצעק לעברו: "תרקוד, תרקוד עכשיו!". כזכור, השניים שיתפו פעולה בברצלונה תקופה קצרה, בחצי השני של עונת 2017/18.

צפו בתיעוד הנדיר של מסי במהלך דו-קרב הפנדלים

צפו במסי מתגרה ביירי מינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי