רגע לפני הגמר: ליאו מסי וניימאר נבחרו למצטייני הקופה

ההתאחדות הדרום האמריקאית הודיעה כי הפרס יינתן לפרעוש שניצב בראש טבלת השערים והבישולים, ולכוכב של פ.ס.ז' שהוביל את ברזיל המארחת לגמר. אחד מהם יוסיף הלילה (2:50, בספורט1) זכייה ראשונה בטורניר

(גודל טקסט)

הגמר הגדול של הקופה אמריקה, ייצא לדרך הלילה (2:50, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון המרקנה לעיני 7,500 אוהדים בני מזל שיורשו להיכנס. בניגוד למסורת החליטה ההתאחדות הדרום האמריקאית להעניק עוד לפני שריקת הפתיחה את תואר מצטיין הטורניר, או למעשה מצטייני הטורניר.

מה הכוונה? על פי ההודעה קונמבול החליט להעניק את הפרס לשני החברים הטובים ליאו מסי הארגנטינאי וניימאר הברזילאי, כאשר בתום הלילה רק אחד מהם ייצא מחויך. הפרעוש סיפק ללא ספק את הטורניר הבינלאומי הגדול בקריירה שלו כאשר ניצב בפסגת כובשי השערים (4) והבישולים של הטורניר (5) והבקיע את הפנדל הראשון בדו קרב הפנדלים בחצי הגמר נגד קולומביה.

ניימאר מנגד תרם לזכות המארחת שני שערים ושלושה בישולים, כאשר הזכור מביניהם היה בחצי הגמר נגד פרו, עם מהלך אדיר שהסתיים עם כיבוש של לוקאס פקאטה. עוד ראוי לציין כי השניים מעולם לא זכו בקופה אמריקה. ניימאר נעדר מהזכייה האחרונה של ברזיל ב-2019 בגלל פציעה ומסי הפסיד לא פחות משלושה גמרים (2007, 2015 ו-2016). בנוסף, הארגנטינאי ויתר בעבר על הפרס האישי בטורניר בצ'ילה לפני כשש שנים.

ניימאר, ליאו מסי | Buda Mendes/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי