"בשביל דייגו": מסי הקדיש למראדונה את הזכייה בקופה אמריקה

קפטן נבחרת ארגנטינה פרסם פוסט אחרי התואר הראשון שלו במדים הלאומיים: "תודה לאלוהים שעשה אותי ארגנטינאי. גאה להיות הקפטן של החבורה האדירה הזאת"

(גודל טקסט)

16 שנים חיכה ליאו מסי לתואר הראשון שלו עם נבחרת ארגנטינה וכנראה שיידרשו לו גם כמה ימים כדי לעכל לגמרי שהוא סוף סוף השיג את המטרה. בינתיים, כוכב הזוכה בקופה אמריקה כבר חזר אל חיק משפחתו בעיר הולדתו רוסאריו, משם פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו הקדיש את הזכייה לכל הארגנטינאים, למשפחתו ולכדורגלן המפורסם ביותר בתולדות המדינה – דייגו מראדונה.

"במראקנה ובקלאסיקו נגד ברזיל", התמוגג מסי בראשית דבריו. "זו הייתה קופה מדהימה, אנחנו יודעים שעדיין יש הרבה מקום לשיפור, אבל האמת היא שהבחורים נתנו את הנשמה ואני לא יכול להיות יותר גאה במזל שנפל בחלקי, להיות הקפטן של החבורה האדירה הזאת".

קפטן נבחרת ארגנטינה המשיך: "את ההצלחה הזו אני רוצה להקדיש למשפחה שלי שתמיד נתנה לי את הכוח להמשיך הלאה, לחברים שלי שאני כל כך אוהב, לכל האנשים שתומכים בנו ובמיוחד ל-45 מיליון הארגנטינאים שסבלו כל כך הרבה מהנגיף החרא הזה, במיוחד לאלה שנפגעו יותר. זה בשביל כולכם, וכמובן גם בשביל דייגו שבטוח תמך בנו מאיפה שהוא לא יהיה".

מסי סיכם במסר לתושבי המדינה שלו, שיצאו בהמוניהם לרחובות לחגוג את הזכייה בגביע למרות שמגפת הקורונה משתוללת בארגטינה בימים אלה: "כדי להמשיך לחגוג אנחנו צריכים להמשיך לשמור על עצמנו, אל תשכחו שהמרחק לחזרה לשגרה עדיין גדול ונצלו את האושר הזה כדי לטעון כוחות בשביל להילחם יחד בנגיף. תודה אלוהים על כל מה שנתת לי ותודה שעשית אותי ארגנטינאי!!! אלופי אמריקה!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי